Stracę gwarancję po zaktualizowaniu systemu operacyjnego?

Czy utracę gwarancję po zaktualizowaniu systemu operacyjnego? (Android z 1.6 do 2.1 LG GT540 Swift)

Wydaje mi się, że jeśli dokonasz aktualizacji softu na brand swojego operatora to nie powinieneś stracić gwarancji.

Ale jako, że jestem jedynie człowiekiem nie maszyną nie mogę tego potwierdzić na 100%.

Jeśli aktualizacja jest oficjalna (nie jest to port z innego urządzenia, lecz update wypuszczony przez producenta/dystrybutora), to nie tracisz gwarancji.

Pytałem kiedyś Samsunga, czy możliwa jest aktualizacja Windows Mobile 6.1 do 6.5/7 w Samsungu SGH-i900 Omnia. Odpowiedź negatywna - jeśli to zrobię, tracę gwarancję. Wydaje mi się, że zmiana na nowszą generację systemu, jaką w tym wypadku będzie zmiana z A1.6 na A2.1 naruszy tą gwarancję. Lepiej zapytać producenta.

Telefon będę miał w tym tygodniu z Orange, więc może jest szansa że otrzymam nowego Androida…

akurat i900 ostatnie wydanie to WM 6.1 nie ma oryginalnego softu 6.5 do i900 a tym bardziej WP 7…(tak na przyszłość w żadnym z działających telefonów które teraz działają na Windows Mobile nie będzie aktualizacji do WP 7… To całkowicie inny system…napisany od nowa więc aktualizacji z Windows Mobile do Windows Phone 7 nie bedzie…

Wiem o tym, ale ciekawiła mnie sama sprawa aktualizacji.