Straszna zamuła +log z HijackThis


(squeet) #1

Źle się dzieje :expressionless:

Net strasznie zacina (dzwoniłem do admina i on powiedział, że jest wszystko ok), pingi są w porządku a ja ciągle mam "przekroczono limit czasu"... Jest to irytujące :evil:

Proszę zobaczyć na log:


(boczi) #2

Log jest OK. :?

Zainstaluj SP2.

To musi być problem z dostawcą usług internetowych... Zobacz może, jak jest u jakiegoś znajomego, który korzysta z tych samych usług.


(squeet) #3

Wiesz boczi, ja mam średnio 3 razy w tygodniu takie akcje :frowning:

Za 87zł ;/

Raz jest - raz nie ma sieci :expressionless: A pingi ok...


(Musg) #4

to twoja strona startowa?


(squeet) #5

Nie, ja mam od wieków stronę startową o nazwie

about:blank


(Musg) #6

to usuwasz to koniecznie za pomoc fix :slight_smile:


(Gutek) #7

@ musg a widziałeś tą stronę? Nie jest groźny wpis to jakaś ulotka :smiley:


(Musg) #8

wlasnie nie moge jej otworzyc bo firewall sie odzywa


(Gutek) #9

Ok to coś w tym stylu:

beztytuu6wb.jpg

:stuck_out_tongue:


(squeet) #10

Poszedłbym do takiej pracy 8)

Ale Panowie cóż mogę zrobić więcej? To bubel ze strony mojego dostawcy, że tak to wolno chodzi?


(Damian) #11

Może popytaj innych użytkowników korzystających z usług ów admina, jak im działa internet ?


(Musg) #12

log nie wskazuje ,ze gnebią cie mega wirusy :slight_smile:

moze,a moze nie ,ciezko stwierdzic po logu

Z tego co wiem i czytam ,to masz problem z netem od dluzszego czasu.

Mecz admina ,az przyniesie to efekt :slight_smile:


(squeet) #13

Wiesz... Problem z netem mają wszyscy w tej sieci ;/

Kumple się ścinają, bo grając w HL na sieci mają pingi 500 :shock:

A u mnie działa to jak chce... A umowę podpisałem na 2 lata... I tak dzwonię jak jest awaria, jak nie mam kasy to zmuszony jestem czekać... :expressionless:

Tam pani kazała mi poczekać na interwencje, bo nie było nikogo w serwisie, lecz minęły 2h i cisza 8)

I podejżewam, że nikt nie odpowie :frowning:

P.S. Ja chyba nie miałem nigdy tak na serio problemów z wirami, z p2p nie korzystam... :|:|:expressionless:


(boczi) #14

I teraz też nie masz.

Twój ISP jest winny. :frowning:


(squeet) #15

Mogę coś zrobić w takim przypadku?

Pytałem się znajomego, przejście na radiówkę (szybki net - sprawdzałem, bo kumpel ma), to koszt zamontowania nadajnika na dachu w bloku... :expressionless:

Z kolei przejście do innego dostawcy to znów koszt instalacji ;/

I pozostaje jeszcze ważna, dwuletnia umowa... :frowning:

Szczerze powiem, że mam już dość ciągłego dzwonienia i błagania (;/) o sprawny internet, za który płacę... :expressionless:


(boczi) #16

W razie czego, dowiedz się, jakie są konsekwencje rozwiązania umowy i oceń, czy warto.

Za takiego ISP to ja dziękuję.


(squeet) #17

450zł za zerwanie umowy...

;/

No i jeszcze muszę udowodnić, że to z winy dostawcy... Co ja mam - kolekcjonować pingi :o :o :o ??


(Damian) #18

Nie jesteś sam z takimi problemami :frowning:

Ja mam z kolei radiówkę i w ciągu południa bywa, że po moim pokoju latają różne rzeczy... Czemu?? A temu, że na przykład strona na forum ładuje mi się 20sek. Z upływem czasu w sieci jest coraz więcej użytkowników, a zatem bywa coraz gorzej.... ;/

Niestety, jak narazie nie mam żadnej alternatywy, więc musze się męczyć :frowning:

Choćby...:slight_smile:

Może zbierzcie się wszyscy i idźcie do admina na rozmowe...


(squeet) #19

Rozmowę powiadasz... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

No niestety, tak się właśnie dzieje :frowning:

P.S. Tak jak sądziłem, Pan z serwisu nie zadzwonił 8)

:frowning:


(boczi) #20

Przeczytaj dokładnie Twoją umowę, bowiem może być tak, że na przykład za każdy dzień awarii możesz domagać się zwrotu pieniędzy za ten dzień. Opłata abonamentowa / 30 dni.

Ale może być też np. taki zapis, że reklamacja jest uznana, jeśli po np. 48 nie nastąpiło usunięcie usterki.

Dobrze byłoby, gdybyś wrzucił tu swoją umowę (nie wiem, czy masz taką możliwość).