Straszny ping neo 2mb


(David122819954 95) #1

Witam

Mam problem ponieważ mam neostrade 2mb , i mój ping jest kosmiczny! od godziny ja wiem 13 do godziny nawet 1 w nocy jest po 150-250+ i tak ciagle wg nie spada , spadnie na 30 sek. do 80,90 i tyle i nadal to samo . Dzwoniłem do neo 3 razy! i powiedzieli ze wysłali kogoś i maja przyjechać zobaczyć cos i nic.

Są jakieś skuteczne sposoby na zmniejszenie pingu? jakieś propozycje ? :smiley:


(roobal) #2

Uruchom wiersz poleceń i podaj wyniki poniższych poleceń :arrow: kopiowanie-wynikow-polecen-wiersza-polecen-windows-t499881.html

ping -n 40 dobreprogramy.pl

Pobierz program WinMTR :arrow: http://www.dobreprogramy.pl/WinMTR,Prog ... 12587.html wykonaj test na dowolnym serwerze w internecie i podaj tu statystyki. Uwaga! Test trzeba zatrzymać samodzielnie, wciskając przycisk Stop, statystyki możesz zapisać do pliku tekstowego, używając przycisku Export TEXT.

Wjedź na strony speedtest.net oraz pingtest.net, wykonaj testy i wklej tu ich wynik, po wykonanym teście pojawią się kody do wklejenia na forum, wklej je tutaj.

Wszystkie wyniki wklej na stronie http://wklej.org i podaj tu tylko link do wygenerowanej strony.


(David122819954 95) #3

wynik z wiersza polecen : http://wklej.org/id/977278/

wynik z tego programu : http://wklej.org/id/977282/ , nie wiem czy dobrze host dalem :oops: wpisalem dobreprogramy.pl :slight_smile:

wynik speedtest.net :

2563642751.png

wynik pingtest.net :

78216017.png

tak jak mowilem czasami po 80 czasami po 200 .

Jeżeli coś zle wykonałem napisz poprawie :slight_smile:


(roobal) #4

Co jakiś czas są skoki, ale tragedii nie ma. Ping na poziomie 50 - 60 ms to jeszcze nie tak najgorzej.

Ten program pokazuje już troszkę więcej, na niektórych routerach ISP są straty pakietów, ale na poziomie jednego pakietu przez co musi on być retransmitowany, co powoduje już zwiększenie opóźnienia.

No opóźnienie już troszkę wysokie.

Jeśli chodzi o ping to pół biedy, ale jitter mógłby być niższy. Proponuję porobić jeszcze kilka takich testów, zbierz dane i zgłoś się do operatora i wyślij mu na maila te dane lub pokaż technikowi, jeśli przyjdzie coś sprawdzać.


(David122819954 95) #5

ok , dzieki za odpowiedz :slight_smile: