Strategia Paladynem w Diablo II LoD

Tj. w temacie bardzo prosiłbym tych którzy mają dosyć sporą wiedzę na temat tej gry o polecenie mi jakiejś strategi Paladynem (oczywiscie chodzi mi o to do jakich umiejętnosci dodawac)

Mam Diablo II LoD 1.10 i zamierzam grac ta postacia na BNecie.

Z góry dziekuje i Pozdrawiam

Pakuj wszystko w moc :slight_smile:

Paladyn: smiter, zealot, hammerdyn, foher, elektryk, avenger…

Nie ma sensu dawać tutaj strategii, idź do:

Forum BattleNet

Strategy Compendium - diabloii.net

Na BN panoszy się patch 1.11b a nie 1.10

tzn? w d2 nie ma czegoś takiego jak moc… Chodzi ci o statystyki czy jakieś umiejętności?

Prywatnie radzę założyć hammerdina - sam mam ponad 4000 obrażeń, a wiem, że można mieć z 1000 więcej. A jak jesteś nadziany, to spróbuj zealota - widziałem takiego z 7500 obrażen

umiejętności, dawno już grałem, ale pamiętam że była taka umiejętność jak “moc” przynajmniej w spolszczonej wersji :wink:

TaOs tak jest taka umiejetnosc , ale igorenek jesli chodzi to hammerdina itd. to moze to wytlumaczysz bo ja nie za bardzo obcykany jestem z diablo . Wiem ze hammerdin to ten z błogosławionym mlotem ale co dalej ? do czego jeszcze dodawac ?

Umiejętności:

:arrow: Koncentracja MAX - z tej aury będziesz korzystać

:arrow: Błogosławiony młot MAX - komentarza nie wymaga 8)

:arrow: Wigor MAX - synergia do młotka

:arrow: Błogosławiona celność MAX- j.w.

reszta według uznania. Przypakuj też trochę w świętą tarczę.

Ekwipunek: tu nie mam dobrego doświadczenia, ja noszę broń z +50 szybsze rzucanie czarów i odporności, jako armor - skorupa duriela z perf topazem, tarcza - duch (słowo runiczne) i jeszcze parę unikatów i setowych… No cóż bogaty nie jestem :mrgreen:

Statystyki:

:arrow: Siła - ja mam ok. 190 (razem z itemkami), ale myślę, że 100 bazowe starczy

:arrow: Zręczność - kiedy już nie miałem w co ładować punktów, to zacząłem dodawać w zręczność (zwykle po 1-2) na lvl i mam jej koło 190

:arrow: Żywotność - reszta, najważniejsze (sam mam już ponad 1000hp)

:arrow: Energia - nic lub prawie nic (lepiej pare punktów władować)

TaOs - zwracam honor, nie kojarzyłem tej aury. Ale tak szczerze to później to ona jest szit :mrgreen:

to jest hammerdin jednak wiele graczy inwestuje w Zapał i niektóre aury jak myślicie co bedzie bardziej praktyczne w dalszych czesciach gry ??

Według mnie każdy może się przydać :mrgreen: Jednak na piekle nie powinieneś mieć większych problemów hammerem. Jedynie tylko jak szedłem na lilith to mnie jeździli jak chcieli, ale tak to całe piekło mogłem sam przejść. Polecam hammerdina, jest łatwą postacią.