Strona DP - konqueror

sprawdzaliście jak wygląda strona DP w konqueror ?..

A po co?

  1. strona jest przepisywana i niedługo (miejmy nadzieję) będzie nowa odsłona odświeżonych DP

  2. powinno być ok, ale najważniejsze by działała pod najpopularniejszymi tj. IE, Opera i FF

…bo nikt raczej nie tworzy stron pod wszystkie, nawet te niszowe przeglądarki.

Zobacz na http://pl.wikipedia.org/wiki/Przeglądarka_internetowa ile jest przeglądarek …a to nie są jeszcze wszystkie. I wyobraź sobie, że każda inaczej interpretuje kod - wiesz ile to kombinowania?

bartmarian

U mnie jest OK

U mnie też OK

dpkonqkn3.th.png

A u mnie nie jest OK. Konqueror najnowszy. Mam nadzieję że zostanie to poprawione w nowej wersji vortalu.

areh

Nie wiem dlaczego tak jest…

U mnie jest całkowicie normlnie.

zrzutekranu4uc3.th.png

Hm… nie znam się na tej przeglądarkę - ale z tego co widzę na screnie no to chyba nie odpowiednie kodowanie ?

Goliane , tu nie o czcionki chodzi i kodowanie nic do tego nie ma (nie używam na co dzień Konquerora i nie ustawiłem w nim polskich fontów).

Tak, robi mi się tak czasem na Konquerorze, nawet dawałem screeny na forum z tym, ale kiedyś ma powstać druga wersja wortalu i ta powinna działać pod większością przeglądarek.

  1. co do “a po co” - to bez komentarza

  2. ad1 fajnie, że jest przepisywana :slight_smile:

  3. ad2 fajnie to jest jak działa

  4. co mnie obchodzi ile jest przeglądarek ? są standarty - wp/onet wygląda normalnie

skoro część z Was ma poprawnie wyświetlanie to znaczy, że może być na rzeczy z samym konqerorem, matitt/arech z ciekawości jaką macie wersję/dystrybucję ? u mnie gentoo kde 3.5.7

-EDIT-

http://www.webstandards.org/files/acid2/test.html#top

100% dobrze - bez komentarza :wink:

Jak dla mnie to problem wynika z CSS’u

Podczas włączania DP w wersji sun , Konsola błędów dostarczyła mi informacji o:

8 błędach, z tego:

  • » 5 z pliku CSS-lato.css

Pamiętam, że podczas korzystania z Konquerora również miałem podobny błąd.