Strona HTML (a konkretniej zmienianie jej języka)

Czesc.

Mam prośbe.

Robie strone w notatniku i chcę dodać przycisk zmiany języka,tzn że po jego naciśnieciu cała strona wyświetla się w języku angielskim.

Jestem początkującym więc prosze prostym językiem…

Prosze o pomoc.

Z góry dzieki. :slight_smile:

P.S.Nie piszcie “Zmień program”

To nie zależy od programu, w którym piszesz stronę.

Możesz na przykład zrobić link do strony po angielsku - tłumaczysz cały tekst na angielski i zapisujesz jako stronaang.html, a na “zwykłej” dopisujesz w miejscu, gdzie chcesz mieć “przycisk”

English version[/code]
, odpowiednio w stronaang.html zmieniasz na

[code]Polska wersja

Albo możesz skorzystać z translatora Google: tu jest coś na ten temat

Ale on tłumaczy stronę tylko jak jest już w necie??

michalekmiki ,

Poczytaj Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Lepiej samemu przetłumaczyć stronkę bo translate google będzie tak tłumaczył że będzie niezrozumiale

I taka moja mała uwaga, dlaczego piszesz w notatniku? Jest to całkiem nieprzyjemne. Oczywiście to twój wybór, ale jest tyle ciekawych programów, choćby notepad++. ładne kolorowanie składni, domykanie znaczników itp. bajery. A stronę poprostu tą co masz po polsku, zmieniasz na język ang. i index zapisujesz np. index_ang.html, i tam odnośniki analogiczne podstrona1_ang.html, podstrona2_ang.html, i analogicznie te podstrony tłumaczysz i tak nazywasz.

Pozdrawiam i powodzenia w tworzeniu :slight_smile:

Podepnij stronę pod Joomle i zainstaluj Joom!Fish. Tam ładnie i prosto sobie przetłumaczysz każdy element witryny.

Jako początkujące możesz sobie nie poradzić to poszukaj poradników i instrukcji. Dość pokaźna ilość jest na www.joomla.pl