Witam wszystkich! Od jakiegoś czasu nie mogę wejść na login.live.com z żadnego komputera podłączonego do mojej sieci WiFi. Xbox również nie może połączyć się z moim kontem XBL. Czym może być to spowodowane i jak to naprawić? Nie wygląda to na usterkę po stronie MS, gdyż korzystając, np. z 3G, mogę się zalogować.
Skontaktuj się z Twoim operatorem internetowym. Miałem kiedyś podobną sytuację ze stroną dobreprogramy. Nie mogłem wejść na portal pomimo tego, że reszta stron działała a przez 3g na telefonie mogłem swobodnie korzystać z portalu. Dopiero kontakt z Biurem Obsługi Klienta T-mobile załatwił sprawę, chociaż dopiero następnego dnia. Ot taka wskazówka ode mnie
Ale też sprecyzuj czy chodzi Ci o to czy nie działa Ci strona czy o to że nie wchodzi Ci login/hasło. Jeśli to drugie to skontaktuj się z pomocą techniczną Microsoftu.