Strona z widgetami nie działa tak jak powinna


(xomo_pl) #1

witam od wczoraj mam problem z witryną gadżetów.

otwiera się strona windows live gallery i wyskakuje komunkat (scren 1).

2 Co ciekawe jeszcze we wtorek wszystko było ok czyli

1 otwierała się strona ze screenu2 której teraz brak -

2po kliknięciu see all gadgets otwiewrała się po angielsku strona z widgetami.

teraz wygląda to tak: otwiera się strona po polsku (pokazane na screenie1) i wyskakuje błąd pokazany też na screenie1. Dodam że nie tylk,o ja mam tak ale też 3 moich kolegów (reszta ma Xp).

Napisałem na pomoc@microsoft.com ale pracują pewnie tylko pon.-sob więc odpowiedzą w poniedziałek.

Wy też tak macie?

1f9ca6393e1c0ec5am.jpg

2b71893cb7d23f4ebm.jpg

dodam że n a operze strona wyświetla się jak dawniej ale niedzia dobrze gdyż niewyświetlają się gadżety (od zawsze)

Złączono Posta : 27.10.2007 (Sob) 18:59

???

Złączono Posta : 27.10.2007 (Sob) 19:00

???


(Neostrada93) #2

spróbuj zrobić przywracanie systemu


(xomo_pl) #3

k0wal przywracanie zrobiłbym gdyby tylko mnie nie działało, a jak pisałem to samo mają inni użytkownicy visty:(


(Lucyfer1991) #4

Mam to samo. Moim zdaniem jest to problem z serverem 8) więc nie długo powinno powrócić do normy :wink:


(sobewa) #5

Sprawdziłam, strona otwiera się w języku polskim, jednak coś jest nie do końca dopracowane. Nadal jednak strona działa, tylko w języku angielskim. Proszę wybrać jedną z opcji z lewej strony a następnie u góry rozwinąć menu (tam, gdzie pisze język polski) wybrać j. angielski i wówczas pojawiają się wszystkie gadżety w zależności od wybranej kategorii. Na stronę w języku polskim musimy chyba jeszcze trochę poczekać.

Pozdrawiam


(Nowy10) #6

przywracanie systemu bo strona się ładuje tak jak powinna?

najwidoczniej wina jest po ich stronie, pewnie niedługo to naprawią


(Jendrek18) #7

Pragnę rozwiać wasze marzenia....

Strona nie działa już ponad miesiąc z hakiem, minął miesiąc jak pisałem o tym do MS oczywiście odpowiedż nie dotarła.....

Podziwiam jak długo można olewać swoich klientów .... i to " w trosce o nawyższy standard usług " jak bełkoce ich teaser na infolinii.

Moim zdaniem powinniśmy pisać maile DW UOKIK.


(xomo_pl) #8

jescze we wtorek działo wszystko.

Tylko że strona z widgetami otwierała się po angielsku.

Dostałem dzisiaj od mś odpowiedż:

o to co im napisałem:

"Witam, jestem użytkownikiem Windows Vista Home Premium od czerwca. Wczoraj postanowiłem pobrać nowe gadżety do paska bocznego ale nie mogłem gdyż wystąpił problem ze stroną który dotej pory nie zniknął. Wchodzę do menu dodaj gadżety i klikam pobierz gadżety w trybie on-line. Otwiera się Internet Explorer i strona się otwiera. Najpierw załuważyłem że otwarła się strona po polsku z gadżetami podczas gdy do tej pory była po angielsku.

Po chwili wyskakuje komunikat:

"Przepraszamy, nie ma żadnych elementów w kategorii 'Wszystkie kategorie'. Spróbuj zmienić filtr, aby uzyskać więcej wyników. Jeżeli nadal nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz, opisz swój pomysł na forach usługi Gallery, tak aby inni użytkownicy mogli znaleźć rozwiązanie. Możesz być również pierwszym użytkownikiem, który je utworzy, przechodząc do centrum deweloperów"

w załączniku dodaje zdjęcie problemu.

Dotychczas strona z gadżetami otwierała się i wyglądała tak jak na obrazku pt; strona dawniej. Dlaczego teraz się zmieniła i wyświetla się bezpośrewdnio strona z obrazka1?

Próbowałem także przekopiowany link z innej przeglądarki (opera) uruchomić w IE7 gdyż w operze strona z gadgetami nie działa (nie wyświetlają się gadżety)

Nie zmieniałem żadnych ustawień w komputerze.

We wtorek ostatni raz pobierałem gadżet i wtedy było wszystko ok. Proszę o pomoc."

i to co dostałem:

"Szanowny Panie,

Dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta Microsoft.

Proszę o podanie numeru telefonu kontaktowego.

Z poważaniem,

Katarzyna Zielonka

Centrum Obsługi Klienta Microsoft

Pomoc Techniczna Microsoft dla zarejestrowanych użytkowników

tel. (+48) (22) 594 19 99; 0801 308 801

e-mail: pomoc@microsoft.com

Centrum Obsługi Klienta Microsoft czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 20.00 oraz w soboty od 9:00 do 16:00.

UWAGA! Odpowiadając na ten list prosimy nie kasować Państwa zdaniem zbędnej treści."

śmiać się chce.....

Złączono Posta : 29.10.2007 (Pon) 18:37

tylko że nigdzie nie pisze "język polski"...


(sobewa) #9

tylko że nigdzie nie pisze "język polski"...

Proszę wybrać kategorię z lewej strony np. wszystkie kategorie, dokładnie obok tej opcji po prawej stronie znajduje się "filtruj według", wybrany jest język polski, rozwijając to menu (strzałka obok) mamy wybór różnych języków (innych nie próbowałam) wybrałam angielski i pojawia się strona ze wszystkimi gadżetami

A co do Microsoftu spodziewałabym się bardziej konkretnej odpowiedzi, a przynajmniej takiej jaką ja podałam.

Gdybyś miał jeszcze jakieś wątpliwości to proszę pisz, chętnie wyjaśnię, chociaż wydaje mi się, że teraz opisałam dosyć dokładnie.

Pozdrawiam


(xomo_pl) #10

dzięki, pomogło:)

Złączono Posta : 30.10.2007 (Wto) 22:44

oto dalsza korespondewncja z centrum pomocy microsoft: