Witam nie wiem kiedy się to zaczęło ale te strony nie działają mi już od ponad tygodnia. System mam oryginalny więc to odpada. Usługi aktualizacji są włączone zapora systemowa ani mój Router nie blokują tych stron. Avira i Malwarebytes twierdzą że system mam czysty. Jestem w kontakcie z pracownikiem Pomocy Technicznej Microsoft’u. Wykonałem już pierwsze podane mi czynności czyli ponowną rejestrację bibliotek systemowych odpowiadających za aktualizacje oraz zmianę DNS’ów. Niestety nic to nie dało i czekam na e-mail od Pomocy Technicznej. I tutaj pojawia się moja prośba możecie mi sprawdzić logi? Bo nie wiem czy jest czysto
logi wyglądają na czyste
Otwórz notatnik i wklej
zapisz jako plik.bat >> wszystkie pliki
potem uruchom ten plik
Otwórz notatnik i wklej
zapisz jako plik.reg >> wszystkie pliki
powstanie plik o takiej ikonie
w który dwa razy klikniesz potwierdzisz chęć dodania do rejestru potem restart
Niestety nie pomogło. Da się coś z tym zrobić ?
start -> uruchom -> cmd
ipconfig /flushdns
i restart
próbowałeś?
tak. Ale nie pomogło.
– Dodane 15 lipca 2009, 17:42:39 –
Dzięki za pomoc. Problem dzięki Pomocy technicznej firmy Microsoft raczej niedługo się rozwiąże. Gdy będzie po wszystkim podam więcej szczegółów.
– Dodane 23 lipca 2009, 18:26:19 –
Przyczyną problemu okazał się mój Router. Który uległ jakiemuś uszkodzeniu.
Po jego odłączeniu wszystko wróciło do normy.