Studia - ale jakie?

Gdybyście mieli wybierać jeszcze raz, to na jakie studia byście poszli?

1 polubienie

Wydaje mi się, że żadne.(skończyłem studia “informatyczne”)… Faktem jest jednak, że w ostatniej pracy wymogiem było wykształcenie wyższe. Raczej bym się skupił w tym czasie już na pracy a dodatkowo:

  • język obcy,
  • szkolenia / certyfikacje branżowe (IT) - w większości we własnym zakresie w domu,
  • dodatkowo jakiś dobry kurs z zarządzania.

W tym czym się zajmuje studia mi praktycznie nic nie dały. Nie jestem programistą, co korzysta z matematyki wyższej (jedynie co mi dała analiza matematyczna, że rozumiem dowcipy o całkach). Z fizyki nie korzystam, zajęcia z programowania były na “starych” technologiach.

 

Jedynie fajną opcją jest wyjechać na studia za granicę - to ma sens. Nie chodzi o “jakość studiów”, ale poznanie innej kultury, nauka języka… zmienia to diametralnie poglądy i spojrzenie na świat.

Na te, na których jestem, albo na żadne.

1 polubienie

Same studia mało dają,tu trzeba się cały czas douczać,nawet jak już je skończysz.Na studiach są podstawy podstaw+mikroinformatyka i analiza matematyczna,elektrotechnika,zależy też jaki dokładnie kierunek wybierzesz.

1 polubienie

Ja bym nic nie zmieniał fizjoterapia którą zaczynałem nadal mnie kręci itp , mimo iż nie pracuje w zawodzie.

1 polubienie