Stworzenie własnej strony www

Hej:)

Jestem w tym zielony, nie znam html’a :frowning: We wrześniu wybieram się na studium grafiki komputerowej więc myśleę, że tam się coś nauczę:P

Teraz chciałbym stworzyć swoją stronę www ,i chciałbym prosić Was o pomoc bo nie wiem w czym ją zrobić?? Czy pajączek czy coś?

Chciałbym mieć jakieś ciekawe menu , strona głownie będzie przeznaczona dla Programów Partnerskich, gdyż chcialbym sobie w ten sposób zarobić:) hehe

Proszę o Waszą pomoc od czego mam zacząć

zaczniij od tego: http://www.kurshtml.boo.pl/

nie znam html'a

No raczej od nauki tego powinieneś zacząć :smiley: Żeby zrobić najprostszą stronę musisz znać HTML, CSS no i coś tam wiedzieć z PHP bo jest to już praktycznie standard w tworzeniu stron. Co do programu to na początek możesz użyć Pajączka, z czasem jednak powinieneś przejść na zwykły edytor tekstowy np. Notatnik, a najlepiej na taki który podświetla składnię.

Chciałbym mieć jakieś ciekawe menu

Na to sposobu to nie ma :stuck_out_tongue:

A tak na przyszłość przeszukaj ten dział gdyż jest wiele podobnych tematów.

oki dzięki:) Obrobie ten kursik ładnie i postaram się jakoś zdziałać stronę:P

A co myślicie jeszcze o tym studium grafiki?? Może mi coś to dać??

umiejętność robienia dobrej grafiki jest przydatna bo sam mozesz zrobic sobie dowlonego autorskiego laya na strone

aha aczyli jednak te studium to dobra sprawa:) Więc warto się kształcić w tym kierunku…A czy dzięki temu np mógłbym robić grafikę na zamówienie i przez to zarabiać??Bo w końcu to nie studia tylko studium , więc wiadomo, że gorsze:(

Pytanie jaki program będziesz w tym studium realizować

Na grafice mogłeś nawet w podstawówce zarabiać, ważne żeby było na tyle dobre by ktoś chciał to kupić, a inny na podstawie wcześniejszych “dzieł” chciał u Ciebie zmówić nowe. Najważniejsze jest wypromowanie Siebie.