Super zestaw na allegro?

Witam. Zastanawiam się poważnie nad zmianą mojego przestarzałego sprzętu.

Na allegro znalazłem coś takiego :

http://allegro.pl/item402424167_bestia4 … atisy.html

http://allegro.pl/item402844040_q6600_4 … vista.html

Są to praktycznie dwa takie same zestawy. Cyfry robią wrażenie (przynajmniej na mnie :o ):

procek 4x2,4 Gb

8 Gb ramu

grafika z 1 Gb pamięci :stuck_out_tongue:

Nie znam się na sprzęcie więc prosiłbym o radę. Czy to faktycznie taki dobry zestaw czy jakaś lipa a w rzeczywistości można poskładać dużo bardziej wydajnego i lepszego kompa z części o mniejszych parametrach ale za to sprawujących się znacznie lepiej. Dodam , że komputer chciałbym mieć głównie do grania.

Co o tym sądzicie?

Ale żal :confused:

Mogłeś czegoś lepszego poszukać np. z 8500GT i 16GB ram oO

Watro zwrócić uwagę na szczegóły. Zasilacz: 450W marka: ?? Po drugie :lol: pisze, że 4 rdzenie a ja tam widzę E2180. W ogóle nie mogę dociec czemu pierwszy zestaw tyle kosztuje #-o Beznadzieja.

W drugim zestawie nie zabrakło nawet Feel’a :lol:

Powiem Ci, że za 2500zł można złożyć dużo lepszy zestaw. I nie bierz za tyle kasy zestawu na allegro !!

Bez kitu, otwieram sklep z takim złomem bo idzie jak woda, problemu z opchnięciem nie będzie skoro ludzie sami się po taki ■■■■ pchają.

nie trzeba daleko szukać jeszcze gorsze niż z allegro

http://sklep.vobis.pl/oferta/komputery/ … aster.aspx

http://sklep.vobis.pl/oferta/komputery/ … white.aspx

jedyne co mi się podoba do obudowa ciekawe jaki to model?

4 rdzeniowego procesora nie wykorzystasz. lepszy będzie dwurdzeniowy. :wink:

Taka ilość RAMu jest zbędna. tylko 64-bit’owy system tyle rozpozna.

Taka pamięć tez jest zbędna. Lepiej wziąć lepszą kartę.

Zasilacze w tych zestawach są słabe.

Lepiej złożyć samemu komputer. :wink:

Ten koleś rządzi !!

maniekz , popieram.

maniekz <- a wiesz że te nędzne pseudozasilacze, będą im palić te kompy, i będziesz miał dużo zwrotów… :stuck_out_tongue: