Superlux hd681B, czy przyjmą na gwarancje?

Witam.

Mam dane słuchawki, lecz nie da się ich używać, że tak powiem… publicznie, ponieważ tam gdzie jest napis Superlux (na głowie), jest pęknięcie tzn, oddziela się jedna warstwa od drugiej na około 7cm, po drugiej stronie jest to jakby “skrzywione”? Plastik “pałąk” jest w kilku miejscach złamany, a puduszki trochę popękane.

http://s17.postimg.org/sddf8dw67/IMAG0158.jpg

http://s17.postimg.org/fkkpupv6n/IMAG0159_BURST001.jpg

Czy jest możliwość oddania do serwisu jako reklamacja/gwarancja?

Żadna gwarancja sprzętu elektronicznego nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika które tutaj są ewidentne.

A tu się z szacownym kolega nie zgodzę. :stuck_out_tongue: . Towar został nabyty w całości i jako taki podlega gwarancji. Użycie słabych materiałów może powodować pękanie “obudowy” produktu. Ona mogła pęknąć w wyniku normalnego użytkowania. Zwłaszcza, że na głowę musiał klient jakoś je zakładać. Tak więc rozszerzał i zwężał po przez zakładanie i zdejmowanie z głowy.

Nie znamy też czasu użytkowania.

wieszak , a przyglądnij się rozdarciu materiału na pierwszej fotce, na bank nie jest ono spowodowane słabą jakością materiału.