Surfvox pomocy

Witam!

 

FRST http://www.wklejto.pl/216135

Addition http://www.wklejto.pl/216136

 

Cos takiego udalo mi sie wskrzesic :slight_smile:

Prosze o pomoc, gdyz jestem zielona a chce sie tego pozbyc.

Wykonaj skan za pomocą Roguekiller - http://www.dobreprog…dows,39028.html

Pobierasz wersję 64 bit  z " wszystkie wersje "

Przed uruchomieniem skanera wyłącz program antywirusowy i inne programy zabezpieczające.

Skaner uruchamiasz w trybie administratora. Po uruchomieniu program wykona skanowanie wstępne, a następnie poprosi o wykonanie skanowanie pełnego.

Po zakończeniu skanowania masz do przeglądu wpisy w oknach:procesy, rejestr, zaplanowane zadania itd.

Do usunięcia zaznacz pozycje oznaczone na czerwono / pomarańczowo.

Autor programu zaleca też usunięcie pozycji oznaczonych na szaro. W tym przypadu zostaną wyczyszczone wpisy dotyczące IP i DNS. Ustawienia wrócą do wyboru automatycznego. Radzę też tą operację wykonać.

Uruchom proces czyszczenia HOSTS.

W zakładce Narzędzia masz dodatkową istotną funkcję tego skanera. Naprawa uszkodzeń spowodowanych przez ZeroAccess

 

Wykonaj skanowanie AdwCleaner, ( operacje szukaj i usuń ) - Pobierz  na pulpit Adwcleaner - https://toolslib.net…d/1-adwcleaner/

Pokaż aktualne raporty FRST i Addition.

Dziekuje.

Jestem na etapie skanowania i juz mam kilka czerwonych i pomaranczowych.

Gdzie ten HOSTS?

Wykonalam usuniecie tych rejestrow itp. Program zresetowal mi komputer, ale ponownie juz system nie jest w stanie sie uruchomic :frowning: wlacza mi sie narzedzie do naprawy systemu. Co robic?

Potwierdzić. Proces naprawy uruchamia się w przypadku konieczności naprawy systemu. Radzę cierpliwie poczekać na zakończenie.

Ok wlaczyl sie. Co dalej robic? Bo tak sie zdenerwowalam, ze zapomnialam z wrazenia

Program po wlaczeniu znow skanuje i znow znalazl kilka niepozadanych.

@krzych5610

Przestań pisać w tym dziale, bo nie masz o tym zielonego pojęcia.

@monia1991

Raporty FRST i Addition umieść na wklej,org.