Svchost.exe obciąża mi komputer

Witam.Mam problemy z svchost.exe które używa 20% CPU no i tak skacze i jest też około 7 takich procesów które biorą po 3% osobno razem wychodzi 50% a gdy włączę byle co to oczywiście wszystko razem używa 100% i muli strasznie kompa.Jestem troszkę zielony w tych sprawach wiec proszę o jasne wytłumaczenie co i jak.Dużo jest tematów tego typu jednak żadne mi nie pomogło albo nie umiałem zrobić …

tak to wygląda.bmp

Temat przewija się kilka razy w tygodniu - wyłącz Windows Update (najlepiej całkowicie w serwisach).

calkowicie w serwisach czyli jak ? :slight_smile: mowilem ze jestem zielony :slight_smile:

Jesli chodzi oto ze klikasz prawym na komputer i tam wlasciwosci a potem windows uptade i zaznaczasz ,nigdy nie sprawdzaj czy są aktualizacje’’ to to zrobilem i nic

xxxzzz113

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

Proszę poprawić pisownię w opisie problemu. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie z opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Start > uruchom > services.msc > PPM na Windows Update > wlaściwości > kliknij na zatrzymaj > nad przyciskiem zatrzymaj, z listy wybierz wyłączone. Gotowe.

Nie pomogło.Tak restartowałem kompa

Wiesz dlaczego nie pomogło? Bo Windows Update nie ma nic z tym wspólnego! Nie wyłączaj Windows Update!

Aby rozwiązac ten problem należy aktualizować Service Pack i najnowsze łatki.

Więcej tutaj:

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_xp-windows_update/latest-windows-xp-update-and-svchostexe-problems/57ff2a95-3a9c-4e85-a879-b340c65acfa5

A możesz troszkę dokładniej jakiś opis do tego co napisałeś? XD jakieś dokładniejsze strony? i lekkie wytłumaczenie?

A tak poza tym mam windows 7

Cześć,