Swat 4


(Koks497) #1

witam ,

mam ta gre i wlasnie sobie tak gram ..........no i zastanawiam sie jaka trzeba miec karte aby ta gra chodzila na max detal na najwyzszej rozdzialce.....

ja mam karte r9550 (podkrecona) no i na max detal potrafi czasami sie chamsko przyciac .........a dodam ,ze doom 3 mi sie nieprzycina a taka gra ??

Mam 1024 mb ram wiec to napewno wystarcza .........kurde co myslicie dlaczego mi sie przycina ??

czyzby zaslaba karta ??


(Bunio) #2

na moim sprzęcie chodzi dobrze ,a komp aż taki za dobry to nie jest (mój oczywiście)

ty masz o wiele lepszy

a może to : jakie masz stery :?:


(Koks497) #3

catalyst : 5.5


(Canaletto) #4

Pokombinuj. Zainstaluj starsze stery, albo przeinstaluj DirectX'a lub całą grę.


(Bunio) #5

pobierz może Catalist 4.4


(Koks497) #6

jak by niebylo , one sa troche za stare :slight_smile:

i gra plynnie niepujdzie ......

a na najnowszych sterach (5.6) to wogule szkoda gadac ........


(Ford Fokus) #7

A może jakieś oryg. z ATI?


(Koks497) #8

nasz na mysli te ktore dostaje dolaczone w raz z karta ??


(Bartekn77) #9

no może to być dobre rozwiązanie


(Ford Fokus) #10

I te z http://www.ati.com ...


(Canaletto) #11

Może ratuj się instalacją patch'a


(Philips Piotr) #12

jak juz jest podjęty temat SWATA to moze mi ktos powiedziec gdzie sa sejwy od gry? PS. na moim sprzęcie w podpisie na medium + wszystkie bajery 1024 nawet nie piernie.


(Koks497) #13

sprubuje przeinstalowac gre .........moze to pomoze bo to przeciez niemozliwe aby mi sie ciela ......

a gdzie sa zapisywane sejwy z gry ?? bo niechce mi sie od poczatku przechodzic misje....