Symbole/oznaczenia w Canon a560

Witam

Ojciec załatwił sobie aparat cyfrowy Canon a560 i prosił mnie żebym poszukał w necie co dane symbole oznaczają. (są to pewne symbole które pojawiaja sie po włączeniu aparatu…)

Acha, dodam jeszcze że na fotografowaniu nie znam się także piszę z pytaniem na tym forum… szukalem a raczej “próbowałem” szukac na google ale cholernie ciężko jest mi znaleźć to…

Dobra przechodzę do sedna sprawy. Wymienię kilka symboli których znaczenia nie znam a mam nadzieje ze ktos wytlumaczy mi ich znaczenie.

  1. W prawym górnym rogu wyświetlacza jest umieszczony biały kwadracik z pustym wnętrzem … tzn tylko obwódka kwadratu jest biala…

  2. W tym samym miejscu, obok jest miniaturka przedstawiająca aparat razem z mała strzałką skierowaną w góre …

  3. chyba symbolu “L” dokładnie nie bede opisywal :]

  4. Kolejny i ostatni symbol to literka “S” na małej bialej powierzchni w kształcie ćwiartki koła :]

Ale zamotałem … dobra mam nadzieje ze ktos zrozumial co chcialem przekazac :]

Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam

ja mam inny model ale oznaczenia pewnie uniwersalne:

1 migawka - pojedyńcza

2 tryb robienia zdjęć

3 ustawiona max rozdzielczość

4 najmniejsza kompresja zdjęcia

wszystko można zmienić przyciskiem z napisem: set

jeżeli w prawym górnym rogu, to przynajmniej w a700 nie znajduje się tam informacja o stanie migawki, ale może w innych modelach (z kilku powershotów jeszcze korzystałem i nie pamiętam by było to umieszczone w tym miejscu) i właściwie nie wiem co by to mogło być, bo w tym miejscu znajduje się u mnie tylko tryb fotografowania, czujnik położenia aparatu i informacje o lampie błyskowej

Natomiast co do pkt. 2, nie jest to tryb robienia zdjęć, a czujnik położenia aparatu, obróć aparat, a zobaczysz, że ikona się zmieni

witam ponownie. Już nie chciałem pisać nowego topicu więc odświerze ten…