Po zaktualizowaniu Spotify na komputerze i telefonie nie mogę zsynchronizować plików lokalnych z telefonem. Mam oba urządzenia w tej samej sieci, w ustawieniach Spotify mam zaznaczone lokalne pliki z których ma pobierać. Do tej pory nie miałam z tym problemu i nie raz to robiłam. Macie podobnie ?
Na początek spróbuj dodać na stałe wyjątek do firewalla port 4070 (TCP) - dla wychodzących i wchodzących połączeń. Możesz dodać też cały proces Spotify do wyjątków jak chcesz.
Jeżeli dalej nie synchronizuje to zmień ścieżkę synchronizacji na inną lokalizację, spróbuj zsynchronizować i ustaw poprzedni folder.
Alternatywnie możesz wyczyścić pamięć “cache”.
Spowoduje to przebudowę indeksu plików.
Już rozwiązałam problem. Okazało się, że nie miałam w firewallu dodanego wyjątku Spotify i sieć miałam źle ustawioną.
Ten temat został automatycznie zamknięty 180 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.