System nie może odnaleźć pliku

Uruchamiając niektóre programy np. pakiet MS Office lub Adobe Acrobat pojawia się okno, w którym jest napisane “System Windows nie może odnaleźć pliku … (podana ścieżka .exe). Upewnij się, że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie.” Co powinienem zrobić, aby wszystko działało?  :frowning:

post-259555-0-94884300-1400426000_thumb.

Zobacz czy z jakiegoś powodu (choćby infekcji wirusem) plik nie znajduje się w kwarantannie antywirusa. Jeśli go nie ma to będziesz musiał przeinstalować od nowa program.

Nie jest w kwarantannie. Rzecz w tym, że problem występuje nie tylko z tym programem, ale również innymi.

Wygląda raczej na jakąś infekcję. Przeskanuj system ADWCleaner najpierw Szukaj następnie Usuń. Uruchom z prawokliku jako Administrator

http://download.bleepingcomputer.com/dl/55f16879beffd23d390568c856b2145b/537b3092/windows/security/security-utilities/a/adwcleaner/AdwCleaner.exe

 

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.

 

Czekaj na sprawdzenie przez specjalistów.

 

Użyj przycisku Zgłoś. Poproś moderatora o przeniesienie do działu bezpieczeństwo.

Sprawdziłeś czy te pliki są na dysku?

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.

Raporty umieść na http://wklej.org/ i podaj link.

Pobrałem Farbar Recovery Scan Tool i zeskanowałem

Link do raportu: http://wklej.org/id/1368804/

Drugi raport: http://wklej.org/id/1368844/

AVG PC TuneUp 2014 zablokował niektóre pliki.

Usuń sterowniki od programu Kaspersky za pomocą kavremover:

http://support.kaspersky.com/pl/common/service

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
IFEO\3dsmax.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\Acrobat.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\acrodist.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\drivereasy.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\dtagent.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\excel.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\formscentralforacrobat.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\infopath.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\ltu.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\maxfind.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\msaccess.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\msoxmled.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\mspub.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\mstore.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\offdiag.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\ois.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\onenote.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\powerpnt.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\red giant link.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\unins000.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
IFEO\winword.exe: [Debugger] "C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TUAutoReactivator64.exe"
FF Plugin HKCU: ubisoft.com/uplaypc - C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\npuplaypc.dll No File
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [blbkdnmdcafmfhinpmnlhhddbepgkeaa] - https://chrome.google.com/webstore/detail/blbkdnmdcafmfhinpmnlhhddbepgkeaa [2013-07-10]
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
S3 TuneUpUtilitiesDrv; \??\C:\Moje pliki\TuneUpPortable\App\AVG PC TuneUp 2014\TuneUpUtilitiesDriver64.sys [X]
C:\Users\Iwo\AppData\Local\Temp\*.dll
Task: {06F64954-16A6-4237-80E4-EF387C48FC2D} - System32\Tasks\DriverEasy Scheduled Scan => C:\Moje pliki\DriverEasy\DriverEasy.exe
Task: C:\Windows\Tasks\DriverEasy Scheduled Scan.job => C:\Moje pliki\DriverEasy\DriverEasy.exe
AlternateDataStreams: C:\Program Files\Common Files\System:WIzNlgHoUIW9bS8z7jh1mQ
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft:b3wE54C3T8CuMEElLP6A
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft:luQEZxSzb6aiU37waBSg
AlternateDataStreams: C:\Users\Iwo\Ustawienia lokalne:AE2Q1GWCptWpHsw5YFwvvOlA
AlternateDataStreams: C:\Users\Iwo\AppData\Local:AE2Q1GWCptWpHsw5YFwvvOlA
AlternateDataStreams: C:\Users\Iwo\AppData\Local\4KgScQq8YqnBLe:M5SnR4KZjkN61JlpAEStt
AlternateDataStreams: C:\Users\Iwo\AppData\Local\Dane aplikacji:AE2Q1GWCptWpHsw5YFwvvOlA
AlternateDataStreams: C:\Users\Iwo\AppData\Local\jnNgwv6kO:7wDLGBKIEEpdovYuICRN3tRf4sSL
AlternateDataStreams: C:\Users\Iwo\AppData\Local\Temp:4rcoGuIoywum658PVBobf

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

Zrobiłem wszystko według instrukcji, oto rezultat:

Raport z usuwania Fixlog http://wklej.org/id/1368990/

Raport z FRST http://wklej.org/id/1368989/

Skasuj folder C:\FRST

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

Zrobiłem wszystko + zamknąłem wszystkie programy i wyłączyłem antywirusa przy instalacji Malwarebytes Anti-Malware (tak jak było zalecane). Program wykrył kilka potencjalnych zagrożeń. Niżej przedstawiam zdjęcie. Do każdego z nich zastosowałem kwarantannę.

http://wstaw.org/m/2014/05/22/Kwarantanna.png

 

Po ponownym uruchomieniu sprawdziłem programy i działają. Bardzo dziękuję za pomoc. Problem rozwiązany  :smiley:

Zacznij od przeczytania tego:

http://forum.dobreprogramy.pl/regulamin-dzia%C5%82u-bezpiecze%C5%84stwo-t503173/

A post was split to a new topic: System nie może znaleźć pliku