Mam pewien problem z dyskiem zewnętrznym WD Elements 1TB.
Dysk został zakupiony w październiku zeszłego roku, wszystko było ok. Cały czas podłączony do laptopa, na którym pracuję max 3~4 godziny dziennie. Nagle 2 dni temu odmówił współpracy. Na początku system nie rozpoznawał urządzenia, a obecnie w ogóle nie “czuje”, że cokolwiek zostało podłączone. Dysk cały czas pracuje i miga dioda LED. Próbowałem na różnych komputerach / systemach. Sprawdzałem różne kable USB i zasilające. Nic nie pomaga. Dysk jest na gwarancji wiec o to się nie boję, ale podczas rozmowy z Panem z BOK’u, dowiedziałem się, że nawet jak dysk zostanie naprawiony to cała zawartość zostanie utracona. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i ew. zna rozwiązanie tego problemu? Zależy mi na tym by nie utracić wrażliwych danych oraz innych mniej wartościowych ale istotnych rzeczy zapisanych na dysku. Dodam, że dysku nie widzi, żaden program, BIOS i inne bajery typu narzędzia administracyjne.