Witam
Mam problem z Vistą, wciąż mi się zawiesza. System już dwukrotnie przeinstalowywałem i nadal to samo. Proszę o pomoc. Z góry wielkie dzięki.
Witam
Mam problem z Vistą, wciąż mi się zawiesza. System już dwukrotnie przeinstalowywałem i nadal to samo. Proszę o pomoc. Z góry wielkie dzięki.
Hej,
Jeśli system zawiesza się nawet tuż po zainstalowaniu systemu, to najpewniej jest to jakieś uszkodzenie sprzętowe. Na początek więc przeskanuj pamięć RAM za pomocą programu MemTest lub Windows Memory Diagnostic Tool - w obu przypadkach przygotowujesz płytkę, z której bootujesz komputer i rozpoczyna się sprawdzanie pamięci.
Komputer stacjonarny czy laptop??
Podaj konfigurację komputera. Jeśli jest to komputer stacjonarny podaj też markę i model zasilacza.
Pozdrawiam,
Dimatheus
Hej,
Wykonałem test pamięci - nie wykryto błędów hmmmmmmmm
Komputer to laptop, jego parametry to :
Procesor: AMD Turion 64 X2 ZM-80 Chipset AMD M690G
Częstotliwość procesora: 2.1 GHz
Pamięć RAM: 3 GB
Rodzaj pamięci RAM: DDR2
Częstotliwość pracy pamięci [MHz]: 667
Karta grafiki: ATI Mobility Radeon HD3470
pozdrawiam
Hej,
Jak sprawa wygląda z temperaturami poszczególnych podzespołów?? Użyj do sprawdzenia temperatury procesora programu CoreTemp, a do dysku na przykład programu HD Tune. Przy pomocy programu sprawdzić możesz także kondycję dysku twardego.
Używasz podstawki chłodzącej??
Czy problem pojawia się zaraz po instalacji systemu??
Z jakiego oprogramowania antywirusowego korzystasz??
Pozdrawiam,
Dimatheus