System Windows 7 nie widzi Kaspersky Internet Security 2010

Witam! Wczoraj system Windows 7 poinformował mnie o konieczności zainstalowania programu antywirusowego i włączenia zapory systemowej mimo, że Kaspersky Internet Security 2010 jest włączony, zaktualizowany i informuje, że komputer jest chroniony. Nie pomogło ponowne uruchomienie Kasperskiego. Proszę o pomoc i ewentualne wskazówki. Pozdrawiam.

Witaj -a przypadkiem licencja nie straciła ważność.

Spróbuj przeinstalować Kasperskiego i dodam iż jest już nowa wersja 2011-to może ją zainstaluj.

Gdyby licencja straciła ważność, to sam Kaspersky by monitował o ustaniu ochrony. Mam jeszcze ponad 290 dni licencji. Wiem że jest wersja 2011, ale nie wiem, czy klucz z 2010 będzie dobry do 2011, a po drugie czytałem o problemach z wersją 2011.

Oczywiście że będzie, ważne tylko aby była ta sama wersja językowa, ze względu na regionalizacje jaka ostatnimi czasy wprowadził Kazspersky.