System Windows - brak dysku

Witam ponownie… Już 11 dni czekam na jakąkolwiek pomoc. Czy mógłby ktoś przynajmniej przejrzeć logi?

Mój komputer działał sprawnie, do momentu podłączenie do niego pendrive’a. Po przeniesieniu jednego folderu na pulpit pojawiła mi się informacja “System Windows - brak dysku. exception processing message c00000a3 parameters 75b3bf7c 4 75b3bf7c 75b3bf7c”. Informacja pojawia się też przy każdej próbie włączenia pliku wykonywalnego. Oczywiście pendrive został przeskanowany najpierw przez avast7, później raz jeszcze przez 30-dniową wersję testową ESETa NOD32 i nic nie wykryły. Natomiast komputer przeskanowałem (też avastem oraz ESET OnLine Scanner), a także Combofixem, SalityKillerem oraz na końcu Doctor Webem. Avast znalazł (podczas skanowania w trakcie uruchamiania systemu) 12 wirusów (aczkolwiek mam wątpliwość czy niektóre pliki wirusami były), a ESET OnLine Scanner wykrył dodatkowe 5 zainfekowanych plików. Niestety sytuacja nie uległa poprawie. Komputer zaczął nieco mulić i ciągle pojawia się ta informacja o “braku dysku”.

Pendrive był jeszcze potraktowany programikiem flash disinfector (po wszystkim pojawił się jedynie komunikat “done” bez żadnych informacji o usunięciu plików czy pojawieniu się infekcji).

Wrzucam logi ze skanów OTL oraz Combofixem, prosiłbym o radę i pomoc.

OTL: http://www.wklejto.pl/126870

EXTRAS: http://www.wklejto.pl/126871

ComboFix: http://www.wklejto.pl/126873

Czekasz ponieważ w tych logach nie widać żadnej infekcji.

Odinstaluj ComboFix:

Start -> Uruchom (logo Windows + R) i do okienka Uruchamianie wklej to:

“E:\Documents and Settings\Mela\Pulpit\ComboFix.exe” /uninstall

ComboFix uszkodził usługę Automatyczne aktualizacje.

Start -> Uruchom (logo Windows + R) -> wpisz: regedit

Odszukaj ten klucz:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wuauserv\Parameters

Kliknij dwukrotnie na wartości ServiceDll i wklej prawidłową ścieżkę:

E:\WINDOWS\system32\wuauserv.dll

Jeżeli chodzi o błąd to spróbuj tego:

http://support.microsoft.com/kb/310353

ściągnij to i wypal na płytę:

http://www.dobreprogramy.pl/Avira-AntiV … 20514.html

następnie przeskanuj komputer po zbootowaniu tego CD ( i uprzednio zaktualizowaniu jego jeśli net Ci na to pozwala)

Jak możesz to dodatkowo użyj tego:

http://www.dobreprogramy.pl/Spybot-Sear … 12546.html

Przy okazji podaj pełną konfigurację komputera (procesor, dysk, pamięć i typ pamięci, płyta główna, zasilacz, k. graficzna)

Spybot - program przestarzały. Nie chroni przed najnowszymi infekcjami. Lepiej pobierz Kaspersky Rescue CD.

Ok będę walczył z tym dziadostwem, a co do kompa:

Procesory 2x Intel Pentium CPU G620 @ 2.60GHz

Karta grafiki: NVidia GeForce GT 520

Dysk: 5ST3500413AS (500gb)

Ram DDR3 1066, 4096 MB

Mainboard Foxconn H61MXV/H67MXV

Windows Home Edition XP (SP 3)

I jeszcze jedna przypadłość. Gdy włączam everesta pojawia się niebieski ekran (STOP 0x0000008e), a na dole zauważyłem plik (?) kerneld.wnt.

Zobacz Debugging Tools for Windows i pliki minidump i daj log Kliknij

Zrobiłem tak jak powiedziałeś. Tutaj log z Debugging Tools for Windows: http://www.wklejto.pl/127631

Uruchom Memtest - http://www.dobreprogramy.pl/Memtest86,P … 12556.html 1 parametr sugeruje błąd ram-u

Ogólnie sugestia, że to wina EVEREST Home Edition - odinstaluj, przetestuj pamięć

Hmm, to może być to, że ja korzystać z Windowsa XP 32 bitowego, a procesor jest 64bitowy? W sumie pamięci też widzi tylko 3 gb, choć mam 4.

Podaj Markę i model zasilacza

Marki nijak nie znalazłem. Na zasilaczu mam 550W, #2509 LPM16-25 2*SATA PCI

Myślę, że zasilacz może być tej firmy co komp NTT, choć głowy nie dam.

To sugeruję Ci jego wymienić, bo skoro nie ma nazwy - to pewno szajs masz. Najlepiej coś z Marki DELTA, CHIEFTEC, OCZ, AEROCOOL tej mocy lub min. 500W.

Na pewno dzięki temu sporo problemów z dyskiem zniknie (zwłaszcza że dysk nie lubi wahań napięć jakie dają kiepskie zasilacze)