Witam, mam problem. Jak mam sprawdzić czy z moim systemem (Windows 8.1) jest wszystko dobrze? Program antywirusowy sam się wyłącza i pojawia się komunikat, że ochrona przed wirusami jest wyłączona, i jeszcze jak wchodzę w ustawienia pojawia się tylko niebieski ekran i nic się nie da włączyć a potem się wszystko zacina i nie da się się nic zrobić. Muszę zrobić restart, aby cokolwiek zadziałało. Może ktoś miał podobny przypadek albo wie co może być z moim systemem jest nie tak i kto może mi pomóc. Z góry dziękuję
Sprawdź dysk - pobierz CrystalDiskInfo i przedstaw zdjęcie na forum.
Pokaż zdjęcie z programu antywirusowego i systemu, gdzie widać komunikat z błędem.
-
Kliknij w te komunikaty, które pokazałeś i pokaż co się pojawi dalej.
-
Czy na komputerze masz zainstalowany program antywirusowy?
Jeżeli nie, proponuję zakup http://sklep.eset-antywirus.pl/produkt/eset-nod32-antivirus-10
- Od czasu do czasu masz problem ze swoim Windowsem. W jaki sposób został on zainstalowany na komputerze (producent laptopa, serwis, samodzielnie) i czy nie zawiera żadnych dodatków (aktywatorów), które czasami destabilizują pracę systemu?
-
dalej pojawiły się dwa programy i nacinałem w Windows Defender i obecnie ten program jest włączony
-
na kompie mam zainstalowany 360 Total Security
3.Jak kupowałem laptopa to wtedy Windowsa mi zainstalowali, dodatków chyba nie mam. Nie wiem, które dodatki moją zakłócić prace systemu
Logi z programu FRST64
Jak wchodzę w komunikat pojawia się to i jak chcę włączyć ten program antywirusowy to się nie da
Czy wszystko działa poprawnie jak dałem??
logi z FRST (Frst.txt oraz Addition.txt):
screen z CrystalDiskInfo:
Nic tu więcej nie widać.
Pobierz >>>DelFix<<< http://www.bleepingcomputer.com/download/delfix/dl/281/
Zaznacz opcje:
Remove disinfection tools
Kliknij przycisk Run.
Przeskanuj progr. Malwarebytes Anti-Malware http://www.bleepingcomputer.com/download/malwarebytes-anti-malware/
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
to ten plik z programu
Program Malwarebytes Anti-Malware mam na laptopie (tylko mam wersje testowa bo za 5 dni kończy mi się) skanowałem już, ale jeszcze raz przeskanuje
po skanowaniu programem Malwarebytes Anti-Malware nie wykryto żadnych zagrożeń.
@Acorus czy teraz mam jeszcze coś zmienić/naprawić w systemie? np jeszcze raz w programie FRST