Problem : system Windows nie może nawiązać komunikacji z urządzeniem lub zasobem (podstawowy serwer DNS).
Internet mam z upc , z sieci korzysta kilka osób i ja jako jedyny mam taki problem .
Co robiłem ?
-Formacik
-Przywrócenie routera do ustawień fabrycznych
-Korzystanie z takich poleceń jak : ipconfig/flushdns , registerdns , release , rener , netsh/winsock reset itp
-Przypisywanie adresów DNS takich jak : google , open DNS itp
Co do tego ostatniego to można powiedzieć ze po przypisaniu np adresu DNS open i użyciu komend ipconfig/…( jak w podp.3) moglem się cieszyć dostępem do internetu może przez jakieś 9 godzinek . Potem problem znowu się pojawiał i od nowa przypisywałem co spowodowało taką pętle aż do dzisiaj. Pula moich wszystkich pomysłów się wyczerpała i czekam na jakieś wasze propozycje . Bardzo proszę o pomoc ponieważ sam już się mecze z tym przez kilka dobrych miesięcy . Konfigurowanie routera jest chyba bezcelowe ponieważ tylko ja mam taki błąd .
Badanie 192.168.0.1 z 32 bajtami danych:
Odpowiedź z 192.168.0.1: bajtów=32 czas=4ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.0.1: bajtów=32 czas=4ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.0.1: bajtów=32 czas=3ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.0.1: bajtów=32 czas=3ms TTL=64
Statystyka badania ping dla 192.168.0.1:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0
(0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 3 ms, Maksimum = 4 ms, Czas średni = 3 ms
C:\Users\Mateo>ping 8.8.8.8
Badanie 8.8.8.8 z 32 bajtami danych:
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Statystyka badania ping dla 8.8.8.8:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 0, Utracone = 4
(100% straty),
Co do tego co podesłał XMan to niby to zrobiłem więc mam czekać czy od razu powinny coś się dziać?
Jest to w 100% oryginał , nie modyfikowany . Według mnie wyrzucenie Noda nic nie da bo wcześniej miałem Avasta i ten problem również występował . Problem tkwi w czymś co po prostu mi blokuje / zrywa , połączenie / dostęp ale nie mam zielonego pojęcia co może być tego przyczyną .
Mimo wszystko spróbowałbym z odinstalowanym Esetem. Dodatkowo w logu widać pozostałości po Avast’cie - warto by je wyrzucić. Powinien pomóc program https://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility.