System windows nie może odnaleźć pliku, proszę o sprawdzenie logów

Witam

Od pewnego czasu mam problem z instalacją nowych programów. Po zainstalowaniu wyskakuje komunikat:

“System windows nie może odnaleźć pliku:”…exe". Upewnij się, że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie."
Przeglądając forum znalazłem podobny problem ale mimo wszystko nie potrafię poradzić sobie z problemem.
Poniżej linki do logów z FRST z prośbą o analizę.

Addition: http://wklej.org/id/3072207/
FRST: http://wklej.org/id/3072210/
Shortcut: http://wklej.org/id/3072212/

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam

Odinstaluj Java 8 Update 111.Otwórz notatnik systemowy i wklej:

Task: {054A23BF-536E-43EE-AD48-C830967537C0} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {0B270B4E-15B6-4788-984D-522D51B837D6} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\rundetector -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {0BFA8F59-6FEB-42B9-B373-C459C3BB9DF7} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {11366AA7-FC67-46E6-8595-C6DE6A24A9FB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {1251CDB2-9513-48A2-8718-6DE7913DE921} - System32\Tasks{05982649-4520-4E85-A2D7-E02995A4A16B} => Chrome.exe hxxp://www.skype.com/go/downloading?source=lightinstaller&ver=6.11.0.102&LastError=12007
Task: {1593FB0D-37CA-4D9C-A725-562655132971} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {41727663-B1F0-4412-AD5A-7915CA2DFCFD} - \Program aktualizacji online produktu Real Player. -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {4D11AD1D-E606-48A5-899C-3EF2B049182F} - \Microsoft\Windows\Setup\EOSNotify -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {55C78084-9A79-406C-87AB-4918AF8C89FB} - \Microsoft\Windows\Setup\EOONotify -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {66A8BF1B-0976-4A23-AE6A-854B029FEF90} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {6EC0AD60-EA9D-438D-8D44-2C43511BF9C1} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {6FBA0FF1-929E-49DC-8443-A0166CDDDFD8} - System32\Tasks{E4E6BE91-3BFE-42E4-BD95-B53BAB6BA068} => Firefox.exe hxxps://ui.skype.com/ui/0/7.31.0.104/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&page=tsMain
Task: {70D959AB-7448-4CA2-9125-883E82FA767A} - System32\Tasks{24A33840-2550-4A5E-A1C4-9D728977A0D8} => Chrome.exe hxxp://www.skype.com/go/downloading?source=lightinstaller&ver=6.11.0.102&LastError=12007
Task: {7EFAD868-A554-4D80-B119-C813C8B72C96} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {856D479B-1012-40F3-8022-55BDF0AA2B65} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {9D1AC63C-6F51-4A24-8121-FA132AD727D8} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-1671047574-3542996167-3190801176-1001 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A88B65A0-C7FA-4049-97E4-84D11D566909} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {B1A5A179-A5FB-49E3-87A2-DFAC9B5C9087} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {B260F8DE-3F5A-4417-854F-5BE83821893B} - System32\Tasks{4187E31E-02BA-4352-B754-6A9F8ECDA752} => Chrome.exe hxxp://www.skype.com/go/downloading?source=lightinstaller&ver=6.11.0.102&LastError=12007
Task: {C510B458-7AD7-4EF9-8FB4-F489A2C8292F} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {E3BF01C0-BC52-462B-9113-B5C0755D9FE1} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {E41CCEF7-7D0A-472D-A211-7685ABA2128C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {E479CDD9-BDCB-4F5B-9B78-AA141B068127} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-Weekend -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {EEF24E4E-2DB7-4753-B93D-587D76ACEF8B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Brak pliku <==== UWAGA
HKU\S-1-5-21-1671047574-3542996167-3190801176-1001…\Policies\Explorer: []
IFEO\AcroRd32.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
IFEO\connect.service.contentservice.admin.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
IFEO\drfoneandroid.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
IFEO\foxit reader.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
IFEO\foxitreader.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
IFEO\ltu.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
IFEO\manager1.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
IFEO\smanager.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
IFEO\unins000.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
IFEO\vmnetcfg.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
IFEO\vmplayer.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
IFEO\vmware.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
IFEO\vpnui.exe: [Debugger] “C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe”
ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Pending)] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Synced)] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Syncing)] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ MEGA (Pending)] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ MEGA (Synced)] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ MEGA (Syncing)] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} => -> Brak pliku
CHR HKU\S-1-5-21-1671047574-3542996167-3190801176-1001\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <======= UWAGA
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ MEGA (Pending)] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ MEGA (Synced)] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ MEGA (Syncing)] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} => -> Brak pliku
CHR HKU\S-1-5-21-1671047574-3542996167-3190801176-1001\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <======= UWAGA
CHR HKLM-x32…\Chrome\Extension: [eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32…\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
S2 DigitalWave.Update.Service; “C:\Program Files (x86)\Common Files\DVDVideoSoft\lib\app_updater.exe” [X]
S3 VMnetAdapter; \SystemRoot\system32\DRIVERS\vmnetadapter.sys [X]
S3 vpnva; \SystemRoot\System32\drivers\vpnva64-6.sys [X]
C:\Users\Łukasz\cddbcontrol.dll
C:\Users\Łukasz\cddblink.dll
C:\Users\Łukasz\cddbmusicid.dll
C:\Users\Łukasz\ierjplug.dll
C:\Users\Łukasz\rdsf3260.dll
C:\Users\Łukasz\rpau3260.dll
C:\Users\Łukasz\rpplugprot.dll
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.

A teraz mam takie pytanie. Wykonałem wszystko zgodnie z instrukcją wskazaną przez Acorus uruchomiłem Naprawianie ok godziny 16 i do tej pory program dalej działa wyświetlając komunikat “Naprawa w toku, proszę czekaj…” nadmieniam że jest godzina 22 z minutami. Czy to normalne? pierwszy raz korzystam z FRST.

Przerwij i wykonaj w trybie awaryjnym. http://support.eset.pl/kb2268/?viewlocale=pl_PL

Niestety w trybie awaryjnym dalej to samo. Nie wiem czy to ważne ale proces naprawiania mogę przerwać tylko klikając na ikonkę w tray-u. Klikając na wspomnianą ikonkę zaraz po uruchomieniu FRST widać zaznaczona opcje “Script Paused”. Może coś z FRST jest nie halo?

Odinstaluj i pobierz nowego.

Zgodnie z instrukcją odinstalować FRST, zainstalowałem nowego wrzuciłem fixlist z posta i proces naprawy ciągle trwa już ok 1h, pytanie ile czasu normalnie powinien FRST powinien to robić?

FRST działał całą noc, bez efektu końcowego. Brak pomysłu co dalej z fantem zrobić…

Naprawdę czekałeś całą noc?
Forum powoduje usunięcie niektórych ukośników z fixlist i wtedy FRST może się zawiesić.
Spróbuj skryptu z wklej.org
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist:
http://wklej.org/id/3074146/txt/
Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.

Nie czekaj całą noc
Przerwij jeśli naprawa nie skończy się w ciągu kilku minut.

Dzięki wielkie, tym razem naprawianie poszło jak z płatka. Poniżej linki:
Fixlog: http://wklej.org/id/3074255/

FRST: http://wklej.org/id/3074262/

Addition: http://wklej.org/id/3074263/