Witam serdecznie
Dzisiaj na komputerze pojawił się problem. Mianowicie podczas uruchamiania programów Adobe Acrobat. exe, pakietu MS Office oraz do odtwarzania filmów MPC pojawia się komunikat System Windows nie może odnaleźć pliku (tutaj ścieżka do pliku exe).Upewnij się, że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie.
System operacyjny to WIN10 64 bit programy antywirusowe to Avast 20.3.2405 (kompilacja 20.3.5200.575) oraz SpyHunter5, MalwareBytes 4.1.0.56, ADWCleaner którymi przeskanowałem i usunąłem pliki zainfekowane. Restart ponowne skanowanie brak infekcji ale problem nie ustąpił.
Pliki z FRST
Addition http://www.wklejto.pl/841572
FRST http://www.wklejto.pl/841575
Shortcut http://www.wklejto.pl/841577
Zwracam się z prośbą do kompetentnych osób, które z tego co widziałem na forum potrafią zdziałać cuda. Z góry dziękuje i czekam na jakieś informacje.
Pozdrawiam
Trzeba czekać na specjalistów, bo wtorkowa aktualizacja mogła namieszać w windows 10 i antywirusy pogłupiały, czyli problem nie jest odosobniony.
To kolejny temat, więc nie można założyć:
Tak? A jak wywaliłeś, żeby go nie było jako zakladki w eventlog, w harmonogramie i w regułach zapory? Przywróciłeś choćby tych kilka setek ustawień systemowych, które zmodyfikował tuneup w rejestrze?
Coś mi tu nie pasi, bo tuneup, to nie taki zwykły wrzód… znaczy - gorszy od wirusa.
Ashampoo, a nawet total uninstall nie sprzątają wszystkiego, zwłaszcza tego, co integruje się z systemem. Zostaje kupa tego w chronionych i ukrytych folderach i wpisy nieusuwalne rejestru.
Zaczynając od punktów przywracania…
Witam
Dzięki za odzew. Tak robiłem ponowne instalacje programów zaraz po drugim skanowaniu i problem pozostał. Co ciekawe to pozostałe programy działają bez zarzutu. Pliki pdf też nie są uszkodzone bo otwierałem je innymi programami. Inne programy ze stajni Adobe działają bez zarzutu.
Cześć. Mam ten sam problem i zrobiło się to po aktualizacji…czy jeśli jest to jej wina to jak myslicie puszczą kolejną naprawiająca?
Przepraszam, ale ja się nie znam na tym a od rana męczę z problemem.
Cześć. Jak widać coraz więcej osób ma podobny problem. Można więc przypuszczać że przyczyną jest właśnie najnowszy update. Kiedyś miałem podobny problem ale z samym Adobe wtedy pomogło przeinstalowanie programu teraz problem rozszerzył się tez na inne. Zawsze warto zrobić skan programami do spyware i temu podobnych. Każdy przypadek jest inny jednym pomoże drugim nie. Trzeba poczekać aż sytuacja się wyjaśni.
Mam ten sam problem i wybrali sobie najgorszy czas, sesja i zbliżająca się obrona, a nie mogę otworzyć pliku z pracą… Od rana próbuje różnych sposobów, ale skoro to nie tylko problem u mnie, to chyba zaczekam na więcej informacji. Ekspertem nie jestem i może bardziej namieszam niż naprawię.
Następna jazda,przed aktualizacjami drukarka działała a po aktualizacji drukowania nie ma bo nie widzi drukarki.Czytałem w opisie aktualizacji,że coś tam robili z USB i być może narobili…syfu na który przyjdzie poczekać z tydzień
Zawsze dobrze mieć alternatywę w sytuacji awaryjnej. Ja zamieniłem wszystkie systemowe programy, bo chciałem wszystko nowsze i lepsze po przejściu na Windows 10