Szalejacy komp

Prosze o pomoc.Jestem totalnym laikiem jesli chodzi o komputer.Tydzien temu mialam zainstalowany na nowo system, na poczatku dzialal dobrze , ale teraz wszystko sie w nim zawiesza, programy nie chca sie otwierac i wydaje z siebie okropnie glosne dźwięki , ciągle coś tam we wnętrzu sie magluje a ja nie wiem co robic.Avast nic nie widzi.

Załączam log , sama nic nie kumam :(:(:(:frowning:

Użyj Windows Worms Doors Cleanera zmień znaczki z disable na enable. Po użyciu tego narzędzia wymagany jest reset sysa.

Start >>> Uruchom >>> services.msc >>> zatrzymaj i wyłącz Remote Administrator Services, Windows Secure Server

w trybie awaryjnym usuń pliki a wpisy HJT, daj log z Silenta

Uwaga: Jak wklejasz loga to obejmuj go znacznikiem (tagiem) CODE lub QUOTE - POPRAW!

Pozdrawiam Gutek2222

"Start >>> Uruchom >>> services.msc >>> zatrzymaj i wyłącz Remote Administrator Services, Windows Secure Server

w trybie awaryjnym usuń pliki a wpisy HJT, daj log z Silenta "

niestety , ale nie ma opcji zatrzymaj/wyłącz dostepna jest tylko uruchom :frowning:

"w trybie awaryjnym usuń pliki a wpisy HJT, daj log z Silenta " a tego tez nie rozumiem, prosze o wybaczenie , ale ja naprawde mam pojecie mgliste tudziez żadne jesli idzie o takie sprawy.

Usuń to co wskazał Gutek2222 :slight_smile:

Po zabiegach nowy log z Hijacka + log z Silent Runners

Poczytaj ja użyć HijackThis - http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=36654

Nie bijcie jeśli nie tak to zrobiłam i wielkie dzięki za tak szybka odpowiedz , bądźcie błogosławieni dobrzy ludzie

Uruchamiasz narzędzie KillBox, zaznaczasz Delete on reboot , w polu full path of file wklej ścieżkę:

C:\WINDOWS\system32\mssmp.exe

Klikasz X i restart kompa :slight_smile:

Odpalasz Hijacka --> do a system scan only i zaznaczasz wpisy:

I klikasz na dole fix checked :slight_smile:

Po zabiegach jeszcze raz nowe logi :slight_smile:

Czysto :slight_smile:

Proponuję zainstalować SP2 :slight_smile: