Szeroka, lekka myszka

Może ktoś podrzuci propozycję myszki, która ma chwyt pozwalający wygodnie ją przenosić (bo ja się trochę wiercę na podkładce, nie mam za dużo miejsca). Zależy mi, żeby była szeroka, a od strony małego palca mógł chwycić za myszkę również serdeczny. Te wszystkie płaskie wypustki na spodzie myszki, które chyba mają być podparciem dla dłoni/palców tylko utrudniają wygodny chwyt, więc lepiej żeby ich nie było.
Może być bezprzewodowa - chyba nawet taka byłaby lepsza. Nie znam się na tych sensorach, ale dobrze, żeby kursor nie przeskakiwał przy odrywaniu od podkładki, czyli laser? Ważne też, żeby miała możliwość zmiany czułości z poziomu przycisku na myszce, bo często z tego korzystam.

Z racji, że @lordjahu trochę tego przez warsztat przerzucił, to może coś podpowie? :wink:

edit.
Aha, dwa przyciski pod kciuka muszą być, bo bez nich nie potrafię nawigować po stronach internetowych :wink:

edit.2
Zastanawiałem się też nad myszką wertykalną… ale mam obawy jak się na tym pracuje.

Jaki budżet?

Rozsądny :wink:

Żeś pomógł - kwotę podaj.

Nie zastanawiałem się nad kwotą. Jak podam za wysoką, to będą ludzie szukali coś w okolicy, zamiast zaproponować tanią i dobrą :wink:

Na której do tej pory pracowałeś? Postaram się coś Ci znaleźć.

Popatrz na Mionix Castor (taniutkie) albo jakiegoś SteelSeries Rivala (cena zależy od konkretnego modelu).

Teraz mam coś jak


ale jeszcze większy badziew, kupiony przy okazji zakupów spożywczych :joy:

Miałeś doświadczenie z tymi wertykalnymi myszkami? Sprawdza się to w codziennym zastosowaniu? Da się na tym grać?

To raczej pod kobiecą rękę z tego co widzę. Takie malutkie wąziutkie myszki. Po jakimś czasie boli mnie dłoń od takiego jej kurczenia, dlatego chciałem szeroką myszkę, lub właśnie wertykalną, która ma szerszy uchwyt i wydaje się wygodniejszy.