Sześcian w .3ds z nałożonymi "Texture Coordinates"

Witam. Czy ktoś mógłby mnie poratować modelem sześcianu w formacie 3ds (3d scene)? Albo powiedzieć jak to zrobić w 3ds? (jestem kompletenie zielony jeśli chodzi o ten program, a aplikacja, której używam do testowania shaderów wymaga pliku w tym formacie). Jest tylko jedno wymaganie: model musi mieć nałożone “texture coordinates”, ale takie w 3D:

(0,1,1)

  +--------+(1,1,1)

 / /|

+--------+ |

| | |

| | | 

| | +(1,0,1)

| |/

+--------+

(0,0,0) (1,0,0)

Złączono Posta : 15.11.2007 (Czw) 23:05

Nie uwierzę, że nikt tego nie potrafi… Może jesli nie model i nie wyjaśnienie to chociaż jakiś link do strony, gdzie by było jak coś takiego zrobić??

Ja mógłbym Ci zrobić. Napisz jakie rozmiary w milimetrach

i jakie textury.