Szkła z cylindrami - kręcenie w głowie


(8radek8) #1

Witam 

Chciałem się zapytać o szkła z cylindrami. Co roku chodzę do okulisty. i rok temu dostałem szkła z cylindrami, pochodziłem w nich może z tydzień czasu i zmieniłem na zwykłe szkła bo kręciło mi się w głowie.

Tydzień temu byłem u nowego okulisty i zobaczyłem na recepcie że znowu mam cylindry. Czy wrócić do lekarza żeby zrezygnować z cylindrów? Czy to jest tylko kwestia przyzwyczajenia do nich? Chodzi mi o te kręcenie w głowie.


(Jusko) #2

Może być źle dopasowana moc, w co wątpię. Niemniej do cylindrów należy się przyzwyczaić - mnie zajęło to parę dni, niektórym znajomym powyżej tygodnia. Aczkolwiek należy powiedzieć na kontroli, że kręci Ci się w głowie - to istotna informacja :!: Ogólnie jeśli dwóch okulistów przepisało Tobie cylinder, to nie bez powodu. Szkoda psuć wzrok własną samowolką.


(Dimatheus) #3

Hej,

Tym bardziej, że nieleczony astygmatyzm może mieć naprawdę poważne konsekwencje. Mnie przyzwyczajenie się do cylindrów też troszkę zajęło. Ewentualnie możesz udać się do optyka i poprosić o sprawdzenie, czy szkła, które masz w okularach na pewno są takie, jakie zlecił okulista.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(lith) #4

Powiedz okuliście, ze w poprzednich cylindrach kręciło CI sie w głowie i nie byłeś w stanie chodzić to może przepisze słabsze cylindry. Lepiej częściowo to skorygować niż mieć okulary, w których nie jesteś w stanie chodzić. 

 

Sam mam spory astygmatyzm na 1 oku i po prostu w kolejnych okularach jakie będę sobie robił mam powoli dochodzić  siłą korekcji do wady. 


(Zulowski) #5

Też dostałem kiedyś cylindryczne, miałem wrażenie że jestem o metr niższy, chodziłem w nich może z rok/dwa, poszedłem do innego okulisty i się za głowę łapał, dlaczego miałem cylindry.


(Mackowy76) #6

Im większa różnica w cylindrach miedzy oboma oczami tym większe prawdopodobieństwo ze bedzie w głowie sie kręciło


(8radek8) #7

A czy to przejdzie ?


(Mackowy76) #8

A jak długo to się objawia już?


(Dimatheus) #9

Hej,

Tak, po kilku dniach powinieneś się przyzwyczaić i zawroty głowy powinny minąć.

Pozdrawiam,

Dimatheus