Szukam nowej pracy i mam kilka istotnych pytań

Witam

Na wstępie powiem, że mam 25 lat, pracuję jako pracownik fizyczny, mam umowę na stałe, zarobki nie najgorsze, ale brak jakichkolwiek możliwości rozwoju. W minionym roku zdobyłem tytuł magistra. Ocena na dyplomie nie byle jaka bo 5. Kształciłem się w kierunku branży nieruchomości i w tym kierunku chciałbym znaleźć nowe zatrudnienie. Mam jednak kilka pytań:

  1. jak najefektywniej poszukiwać nowej pracy? Rozsyłać CV gdziekolwiek popadnie i czekać na jakikolwiek odzew z drugiej strony?

  2. CV najlepiej rozsyłać mailowo czy osobiście odwiedzać firmy z CV w ręku? Ma to jakiekolwiek znaczenie dla pracodawcy? Np na postrzeganie mojej osoby?

  3. Jeżeli już pracodawca wykaże zainteresowanie i zaproponuje rozmowę kwalifikacyjną, którą przebiegnie prawidłowo. Zostaną mi przedstawione warunki zatrudnienia, wynagrodzenie, itp. Które jednak nie będą mnie satysfakcjonowały i nie przyjmę propozycji pracy, rozstaniemy się. Czy w przyszłości będę się mógł ubiegać się o stanowisko w tej firmie (mam tutaj na myśli nastawienie pracodawcy do mojej osoby w drugim podejściu) ?

Liczę na waszą pomoc:)

Pozdrawiam

To jest nachalność. Pracodawcy tego nie lubią. Zobaczą, że wysyłasz wszędzie swoje CV i jesteś spalony. Potraktują cie nie poważnie i jako osobę, której nie zależy gdzie będzie pracować, byle tylko pracować, a jak powiesz im w takim wypadku, że chcesz się rozwijać i awansować to Cię wyśmieją. Musisz ograniczyć wysyłanie CV tylko do tych pracodawców, w których widzisz szanse rozwoju.

Każdy sposób jest dobry na znalezienie pracy. Wątpię, żeby to miało jakiekolwiek znaczenie dla pracodawcy czy wysyłasz to mailem czy przychodzisz osobiście, tutaj i tak dajesz sekretarce CV i idziesz do domu. Takich CV jest setki, więc nie licz, że zapadniesz jakoś w pamięć pracodawcy. Tutaj bardziej się będzie liczyło to co masz w CV.