Szukam operatora z rozliczeniem za transer danych

Witam.

Poszukuję internetu dla domu, który będzie liczony w Megabajtach a nie w okresach miesięcznych. Chodzi mi o to że np. 1MB kosztuje 0,05zł i doładuje konto za 30zł i dopóki nie wykorzystam tych 30zł to Internet mam. Nie ważne czy to 2 tygodnie, miesiąc czy 2 miesiące. Może to być internet od sieci komórkowych.

Znajdzie się takie coś? :slight_smile:

Hmmm nie wiem czy jeszcze jakaś sieć nalicza po kosztach za 1MB … zobacz w Plusie :slight_smile:

Djablo Proszę, korzystając z przycisku Edytuj, zmienić tytuł tematu na taki który będzie konkretnie mówił o problemie. W przeciwnym razie, temat trafi on do kosza

Kiedyś z tego co pamiętam była taka możliwość w jakiejś sieci. Teraz nie za bardzo to widze.

Chodzi dokładnie o to że u siebie w domu internet mam tragiczny, a że jestem studentem to częściej mnie w domu nie ma jak jestem i jak mnie nie ma to tylko ojciec czasami siedzi na kompie stąd takie 30zł by starczyło np. na 2miesiące a jak wakacje to na 2 tygodnie bo przyjeżdzam i częsciej z niego korzystam.

PS. @rgabrysiak, nie wiem czy teraz jest dobrze :stuck_out_tongue:

Dowolny internet w postaci “pre-paid”. Np. iPlus na kartę - http://internet.plus.pl/indywidualni/pr … t-na-karte. Jeśli masz modem swój to wystarczy, że włożysz kartę SIM i to po prostu działa.

W przypadku Plusa masz określoną cenę za 100 KB + za doładowanie dostajesz dodatkowy bonus ważny pewien okres czasu.

A może Aero2?

http://jdtech.pl/aero2

Myslem o aero2 ale maja predkość max 512kbit a to troszke mało.

Chciałbym też tak zrobić by mieć do modemu podłączoną antenę zewnetrzną a modem podłączony do routera by mieć internet w całym domu bezprzewodowo. Da sie coś takiego zrobić z aero2 bądź Plusem?