Witam z czasem techniki chciałbym przenieść sie z w taki program by jak przez ostanie 20 lat wpisywałem co mam na stanie w magazynie to by w prosty sposób zapisać te dane w komputerze. Jakaś baza danych katalogowanie bu w prosty sposób wpisać w wyszukiwanie i znalesc dany przedmiot by już nigdy nie przewracać kartkami . Proszę o porady
Zależy od wielkości magazynu, ale odradzałbym lecieć z motyką na słońce id edykowanymi rozwiażaniami opartymi na sql, excell lub Microsoft Access
wystarczy.
jest to magazyn z czesciami samochodowymi uzywanymi . jedynie chodzi i wpisywanie katalogowanie silnków . Obawiam sie tylko ze w exelu czy accesie moi starsi pracownicy moga sobie nieporadzić . może jakie łatwiejsze propozycje
co to za magazyn ?. Za darmo to możesz sobie zrobić w exelu lub zbudowac bazę danych w libre office. Ja znam tylko płatne programy. Kiedyś na C128 miałem bazę oprogramowania zrobioną w georwiter.
magazyn z czesciami samochodowymi uzywanymi ale prosty program bez sprzedarzy wz czy pz . taki notanik elektroniczny itp . bo wszystko obecnie mam w zeszytach a ona z latami nie sa juz jak nowe mi chodzi o płatne programy
I Uważasz, ze w innych programach sobie poradzą? Tworzysz tabelkę w xls z polami: ID, nazwa, regał, cena, dostępnosć, uwagi i … wpisują. A szukają ctr+f “silnik bmw”.
MS Office jest płatny, do przepisania możesz zabrać praktykana / stażystę z PUP, teraz bęzie ich sporo.
Natomiast nie wierzę, że pracownicy poradzą sobie z relacyjnymi bazami danych, robieniem kopi SQL itp… gdy przerasta ich tabelka w XLS. Będziesz potrzebowałz atrudnic informatyka lub sam za nich robić.
dobrze wiec takim razie mowisz tu o exelu i accesie czy jeszcze cos
Możesz sprawdzić 30 dni za free, czy poradzą sobie z czymś bardziej skomplikowanym jak np. https://weaversoft.pl/program-magazynowy/
Ja bym jednak średnio widział komplikowac im życie i uczyć obsługi “takiego trudnego programu”, szczególnie że sam watpisz w ich wiedzę.
Ale skoro płacisz, to molestuj ich obsługą kompa.