Szukam tv lcd 52"

Witam,

nosze się z zamiarem zakupu tv lcd 52" nie wiem co wybrać jestem zielony w tym temacie i proszę o pomoc co polecacie do 8.500zł interesuje mnie tylko Sony i Panasonic myślałem na tym http://www.euro.com.pl/telewizory-lcd-i … 4500.bhtml co sądzicie?a…i bym zapomniał posiadam kino domowe Panasonic SA-HT885 z wyjściem AV czy będzie “chodzić” z tym telewizorem.Z góry dzięki za wszystkie info.pozdrawiam

52 cale? A na jaki to ma być pokój? Weź pod uwagę, że jak będziesz miał za duży ekran w stosunku do odległości w której będziesz siedzieć przed TV, to po prostu będzie się źle oglądać.

Poza tym jak masz już kupować 52 cale i Sony to kupuj Sony KDL-52W4730

Ma dodatkowo wbudowany analogowy tuner DVB-T (MPEG2, MPEG4).

No i oczywiście skapiec.pl znalazł ci niższą cenę :wink:

Pokój mam 25 m ale będę oglądał z odległości około 3 -4 metrów,sprzedawca w sklepie mówił że producent Sony pisze że mozna go już oglądać z odległości około 2 metrów teraz nie wiem czy kupić 46"? k…sam już nie wiem :o

No jak kto woli. Zależność jest taka, że czym większy ekran, tym większe problemy m.in. z minimalizacją odświeżania, a co za tym idzie większe koszta produkcji co pociąga za sobą wyższą cenę produktu. 46 cali powinno ci starczyć. Sam mam telewizor 37-calowy (dokładnie TAKI) i nie mogę na niego narzekać. Obraz bardzo dobry i szybkie odświeżanie. Mam go ustawionego 3,5 m od kanapy i jest rewelacyjnie.

Zauważ, że przy wolnym odświeżaniu nie będziesz w stanie przeczytać np. indeksów giełdowych u dołu ekranu czy napisów końcowych jeśli te będą przelatywać dość szybko. To samo dotyczy tłumaczenia rożnych wypowiedzi polityków (nie tylko) w wiadomościach.

Tak więc podczas kupowania telewizora nie kierowałbym się tylko i wyłącznie przekątną ekranu i firmą.

Ja podczas wyboru telewizora kierowałbym się:

  1. rozdzielczością (ale teraz już chyba wszystkie mają w standardzie Full High Definison)

  2. odświeżaniem

  3. kontrastem

  4. głębią koloru czarnego