Szukam wirusa


(system) #1

Mam dosyc niecodzienno prosbe.Poszukuje wirusa,trojana lub cos takiego wiecie moze z kąd moge sciągnąc cos takiego chodzi mi o przetestowanie moje antywirusa a eicar test juz nie chce.wiec ak ktos wie to prosze o odpowiedz z góry dzieki


(matiit) #2

Był już taki temat na forum i został przesuniety do … śmietnika


(ziggyZZ) #3

Na tym forum nie znajdziesz.


(system) #4

poszukaj na http://www.google.pl jakichś pornosów, tam zapewne tego jest pełno. Troszke wyobraźni


(Mayster X) #5

wejdz na strony o tematyce XXX to napewno cos znajdziesz dla siebie … :stuck_out_tongue:


(system) #6

grzbig Gdybyś mieszkał blisko mnie to bym ci pożyczył pewną płytke. Mam tak programy sprzed kilkunastu miesięcy, a wirusów na niej pełno. Płytka prawie 700MB a wirusów ponad 3K.


(Monczkin) #7

grzbig jak chcesz ryzykować, to Twoja prawa. Poszukaj na stronach producentów (lub innych) spreparowanych plików udających wirusy

Mam nadzieję, że następnym tematem nie będzie log HT :lol:


(Igorenek) #8

Dokładnie o tym samym pomyślałem :hahaha:


(system) #9

hehehhehe nie bedzie :smiley:


(Igorenek) #10

Bo pójdziesz na inne forum? Albo formata strzelisz :mrgreen: Zrób jak SCP napisał.


(system) #11

Kiedyś miałem kłopoty z wirusami, ale teraz dysk jest czysty :slight_smile:

Jeszcze w 2001 roku mając starego kompa z dyskiem 4GB i internetem przez MODEM złapałem ponad 10K wirusów :slight_smile: Modem - a tak szalałem :mrgreen: . a teraz to mam takie zabezpieczenia, że nic nie przejdzie :wink:


(Mayster X) #12

pewnosci nigdy nie ma … :stuck_out_tongue: :mrgreen: … zawsze znajda sposob … :wink:


(Qbek50) #13

zapusc sobie SpySheriffa - zobaczymy czy twój AV ujedzie :mrgreen: :mrgreen:


(system) #14

Normalka, ale jak narazie nic się nie przeciśnie.


(system) #15

nie chce juz naduzywac waszej uczynnosci ale nic nie daje ,buszowalem po stronach xxx i nic nie wiem czemu moze mójh antywirusa nie wykrywa (bitdefender) :frowning:


(Igorenek) #16

:hahaha:

Dobra obejrz ten topik :slight_smile: Na stronce z linka z tego topika są trojany :stuck_out_tongue:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=67096


(Gutek) #17

uważam że temat typowy spamik - prowokacja 8)


(Igorenek) #18

Ale skoro autor koniecznie chce wirusika… Zawsze zajmujesz się usuwaniem wirusów… Teraz pomóż użytkownikowi ZDOBYĆ go :smiley: