Szumy (Na każdym mikrofonie to samo)

Siema nie wiem czy w dobrym dziale ale nie wiedziałem gdzie :slight_smile:

zainstalowałeś sterowniki? masz laptop czy komputer? jaka płyta główna, jeżeli to komputer, jeżeli to laptop to podaj markę model

Szumy typowe dla pomieszczenia,słychac m.in wentylator z kompa. Po nagraniu mozna je usunać w programie do edycji audio .

Jest to komputer stacjonarny 

Instalowałem “Realtek-High-Definition-Audio-Codecs(21164)” pobrane stąd   :slight_smile:

 

w papierach jest coś takiego 

ASUS M2N-MX SE PLUS to nie wiem czy to jest płyta główna ( nie znam się :frowning: )

 

 

Co zrobić żeby nie było tych szumów ( od pomieszczenia ) ? bo od komputera to wątpię bo oddaliłem się od niego i jeszcze gorzej bylo :confused:

o jest twoja płyta główna? http://www.asus.com/Motherboards/M2NMX_SE_Plus/

i od kiedy masz ten szum?

Od zawsze , tylko że mi to nie przeszkadzało jak testowałem mikrofon bo filmików nie nagrywałem a teraz jak chce nagrywać to czystość dźwięku jest ważna i mi te szumy przeszkadzają :slight_smile:

tak wygląda twoja płyta główna? http://www.asus.com/Motherboards/M2NMX_SE_Plus/

Możesz wytłumic pomieszczenie (trudniejsze) albo usunąć szumy po nagraniu dźwięku np w audacity,cool edit czy audition.

Tak :smiley:

a mikrofon gdzie podłączasz? panel przedni? czy tylni?

tylni , przedni mi nie działa :confused:

w takim razie, zrób tak jak to napisał  jasieczek

Nie da się inaczej ? kiedyś czytałem o jakimś programie który izoluje szumy itp itd ale nie pamiętam jak się nazywa

 

(izoluje od razu przy nagraniu)

W sofcie karty audio (realtek)  jest taka opcja,ale cudów nie oczekuj.

a jak włączyć tą opcję ? :smiley:

Ikona realtek na pasku albo ta sama w panelu sterowania - zakładka mikrofon.

xd nie mam takiej ikonki :confused: a jak ona wygląda ? :smiley: ( sorry ale no nie znam sie )