Mam problem z telefonem stacjonarnym, gdy rozmawiam lub chce nawiązać połączenie to słychać szumy i rozmowa jest strasznie cicha. Następna rzecz to taka że mogę się z niego połączyć na inne telefony a znowu nikt nie może się dodzwonić, jest tylko jeden sygnał i gdy dzwonię z komórki na stacjonarny pisze zakończono połączenie. Dodaje że mam tele w tym Telekomunikacja Novum ( zrobili moich rodziców podstępem )! nie mam internetu bo mam radiowy a tele mam nowy Panasonic KX-TG1611 i dodam że tą samą sytuację miałam gdy byłam w TP.
Z tego, co piszesz to raczej wina linii telefonicznej. Miałem kiedyś podobny problem w TP. Na twoim miejscu zgłosiłbym problem u operatora sieci telefonicznej – niech przyślą monterów by przedzwonili (sprawdzili) czy nie masz gdzieś przebicia. Jeżeli stwierdzą, że nie a problem będzie trwał nadal to masz podstawę do rozwiązania umowy. Nie sądzę by w umowie była mowa o ewentualnych szumach podczas rozmowy.
TP udostępnia swoje linie innym firmom telekomunikacyjnym takim jak właśnie Np. Novum.
Po przejęciu takiej linii telefonicznej przez daną firmę telekomunikacyjną TP praktycznie odcina się całkowicie od odpowiedzialności za wszelkie nieprawidłowości w prawidłowym działaniu takiej linii telefonicznej. Wszelkie reklamacje/informacje dotyczące nieprawidłowego działania linii zgłasza się u operatora, z którym ma się podpisaną umowę o świadczenie usługi.