Szumy w telefonie stacjonarnym


(Kasia364) #1

Witam!

Mam problem z telefonem stacjonarnym, gdy rozmawiam lub chce nawiązać połączenie to słychać szumy i rozmowa jest strasznie cicha. Następna rzecz to taka że mogę się z niego połączyć na inne telefony a znowu nikt nie może się dodzwonić, jest tylko jeden sygnał i gdy dzwonię z komórki na stacjonarny pisze zakończono połączenie. Dodaje że mam tele w tym Telekomunikacja Novum ( zrobili moich rodziców podstępem )! nie mam internetu bo mam radiowy a tele mam nowy Panasonic KX-TG1611 i dodam że tą samą sytuację miałam gdy byłam w TP.


(SnykeShadow) #2

Z tego, co piszesz to raczej wina linii telefonicznej. Miałem kiedyś podobny problem w TP. Na twoim miejscu zgłosiłbym problem u operatora sieci telefonicznej – niech przyślą monterów by przedzwonili (sprawdzili) czy nie masz gdzieś przebicia. Jeżeli stwierdzą, że nie a problem będzie trwał nadal to masz podstawę do rozwiązania umowy. Nie sądzę by w umowie była mowa o ewentualnych szumach podczas rozmowy.


(Kasia364) #3

Ale to muszę do TP czy do tego novum bo sieci przecież do TP nalężą


(system) #4

Do tego, komu płacicie! Umowy z TP SA przecież już nie macie.


(SnykeShadow) #5

TP udostępnia swoje linie innym firmom telekomunikacyjnym takim jak właśnie Np. Novum.

Po przejęciu takiej linii telefonicznej przez daną firmę telekomunikacyjną TP praktycznie odcina się całkowicie od odpowiedzialności za wszelkie nieprawidłowości w prawidłowym działaniu takiej linii telefonicznej. Wszelkie reklamacje/informacje dotyczące nieprawidłowego działania linii zgłasza się u operatora, z którym ma się podpisaną umowę o świadczenie usługi.


(Kasia364) #6

Dobra ale bez ! bo linie w całej Polsce do TP SA należą czy tam teraz Orange, pierwsze się upewnij a zaś kogoś poprawiaj

a i byli z TP SA (Orange) dzisiaj to robić jak byś chciał wiedzieć


(Kpc21) #7

Nie w całej. Netia czy Dialog też mają własne sieci. Nie mówiąc o TK Telekom.