Szybki dostęp - jak wydłużyć automatyczną listę

W Windows 10 w Szybkim dostępie pod moimi przypiętymi skrótami automatycznie pojawiają często/ostatnio używane foldery. U mnie są dokładnie 4, a chciałbym mieć tak z 10. Czy to się gdzieś ustawia?

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4027032/windows-pin-remove-and-customize-in-quick-access

To może spróbuję pokazać, o co mi chodzi, na obrazku.

szybki

Pod folderami, które sobie przypiąłem, są 4 nieprzypięte, które się automatycznie zmieniają w czasie - zaznaczyłem je czerwoną obwódką. Pytanie brzmi - czy można gdzieś ustawić, żeby tych automatycznych wyświetlało się więcej? W rejestrze może? W normalnych opcjach folderów można tę funkcję tylko włączyć lub wyłączyć.

Opcje folderów kliknij wyczyść oraz odznacz na samym dole niedawno oraz często używane.
@Kot_Ciapuch już ci podał rozwiązanie

P.S. po co robisz mutlikonta na forum.

I wiele innych działających :slight_smile:

Można mieć “czysty” i funkcjonalny Explorer :wink:

Kiedy mi się ta funkcjonalność (niedawno i często używane foldery) bardzo podoba. Nie chcę jej wyłączać, chciałbym żeby ich było więcej. Jak przypiąć folder do szybkiego dostępu wiem, bo to nic trudnego. A gdzie można zmienić żeby zamiast 4 ostatnio używanych folderów było np. 10 - tego nie potrafię znaleźć. Dlatego zapytałem z ciekawości, czy to się gdzieś ustawia - bez tego przeżyję, ale może jeszcze komuś się taka opcja przyda.

https://support.office.com/pl-pl/article/dostosowywanie-listy-ostatnio-używanych-plików-w-aplikacjach-pakietu-office-b70b195a-eaba-4750-87d3-d9723820137e

https://pl.computersm.com/15-ways-improve-file-explorer

Ilości nie ustawisz. Lub na stałe do Ulubionych