W Windows 10 w Szybkim dostępie pod moimi przypiętymi skrótami automatycznie pojawiają często/ostatnio używane foldery. U mnie są dokładnie 4, a chciałbym mieć tak z 10. Czy to się gdzieś ustawia?
To może spróbuję pokazać, o co mi chodzi, na obrazku.
Pod folderami, które sobie przypiąłem, są 4 nieprzypięte, które się automatycznie zmieniają w czasie - zaznaczyłem je czerwoną obwódką. Pytanie brzmi - czy można gdzieś ustawić, żeby tych automatycznych wyświetlało się więcej? W rejestrze może? W normalnych opcjach folderów można tę funkcję tylko włączyć lub wyłączyć.
Opcje folderów kliknij wyczyść oraz odznacz na samym dole niedawno oraz często używane.
@Kot_Ciapuch już ci podał rozwiązanie
P.S. po co robisz mutlikonta na forum.
Kiedy mi się ta funkcjonalność (niedawno i często używane foldery) bardzo podoba. Nie chcę jej wyłączać, chciałbym żeby ich było więcej. Jak przypiąć folder do szybkiego dostępu wiem, bo to nic trudnego. A gdzie można zmienić żeby zamiast 4 ostatnio używanych folderów było np. 10 - tego nie potrafię znaleźć. Dlatego zapytałem z ciekawości, czy to się gdzieś ustawia - bez tego przeżyję, ale może jeszcze komuś się taka opcja przyda.