Wyjaśnię mój problem na przykładzie.
Użytkuję komputer do przeglądania internetu, pisania prac, słuchania muzyki oraz do pracy przy tworzeniu stron www. I teraz tworzenie stron zajmuje mi trochę miejsca na pulpicie a nie lubię mieć bałaganu w komputerze. Więc wymyśliłem sobie stworzyć nowy profil o nazwie tworzeniewww z uprawnieniami administratora oczywiście. “Podstawowy” profil to Marek. I miałem problemy aby skonfigurować pocztę aby ta sama była na obu kontach, ale udało się ale wiadomo że często potrzebuję szybkiego przełączenia się między użytkownikami i męczące jest przełączanie i tyle klikać i co gorsza trzeba troszkę odczekać. A to już przeszkadza to czekanie w pracy. Więc zastanawiam się czy jest jakiś szybszy sposób przełączania tych użytkowników czy może coś stworzyć na zasadzie wirtualnego pulpitu tylko sprawdziłem sobie ten windowsowy Desktop Manager i jak na jednym pulpicie skasuję jakiś plik to na każdym się sam kasuje, więc to nie to. Czy macie jakieś sugestie czy raczej tak musi pozostać jak jest?