Tabele przestawne -> Office 2007

Jak się tworzy tabele przestawne w Microsoft Office 2007? Pełno jest pomocy u wujka google, ale niestety dotyczą one tylko i wyłącznie oprogramowania z roku 2003 :frowning: A za Chiny nie mogę niczego konkretnego znaleźć ani w necie, ani w programie, pomożenie? :slight_smile:

Pozdrawiam :wink:

Hej,

Chyba słabo szukałeś… :slight_smile: Na necie jest tego naprawdę sporo - wystarczy wpisać hasło pivot table. A na dobrą sprawę tabele przestawne w Office’ie 2007 tworzy się analogicznie jak w Office’ie 2003. A poniżej kilka przydatnych linków - w angielskiej i polskiej wersji… :slight_smile:

:arrow: Learn to use Pivot Tables in Excel 2007 - Nauka używania tabeli przestawnych w Excel 2007,

:arrow: Create or delete a PivotTable or PivotChart report - Tworzenie i usuwanie tabel i wykresów przestawnych,

:arrow: Pivot Tables in Excel 2007 - Tabele przestawne w Excel 2007.

I na koniec zestaw filmów z turtorial’ami dotyczącymi tematu - http://www.youtube.com/watch?v=7zHLnUCtfUk.

Pozdrawiam,

Dimatheus

heh, wielkie dzięki :wink:

Hej,

Nie ma sprawy… Mam nadzieję, że teraz już bez problemów będziesz śmigał z tworzeniem pivot’ów. :slight_smile:

Pozdrawiam,

Dimatheus