Tabele w OpenOffice

Mam problem. Chcę zrobić w edytorze tekstowym OpenOffica dwie oddzielne tabele, ale tak, żeby były obok siebie. Możecie podpowiedzieć jak to zrobić ??

Szukaj przycisku tabele,bo w różnych wersjach mogą być w różnych miejscach.Tam jak przyciśnierz tą opcję to będziesz miał do wyboru(do wybrania)polecenie->wstaw ileś tam tabel w poziomie i w pionie.

Dzięki Kerimus , ale ta opcja dotyczy ilości kolumn i wierszy w jednej tabeli. To już lepsza była poprzednia (z podziałem na kolumny). Tylko że pojawił się kolejny problem - nie mogłem potem pisać ani tworzyć kolejnych tabel na całej stronie. A kiedy likwidowałem podział na kolumny, to przenosiło mi tabelę z prawej strony. Może można ją jakoś zakotwiczyć na stronie, żeby została tam, gdzie była zrobiona ??

Mozesz zawsze wstawic dwa pola tekstowe w ktorych beda dwie tabele.

Looknij sobie Magiku tu:

http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/sub/ … 56660.html

Z opisu wynika, że owszem będą na jednej stronie - ale nie obok siebie, a jedna pod drugą! 8)

Ale możesz też tabelę rozdzielić na dwie części…

Niewiem, czy to Cię zadowoli… ;]

Wielkie Dzięki, kochani.

Pomogła mi porada asmodeusa. :slight_smile:

Wo , dzięki, że chciało ci się szukać. To też się przyda. :slight_smile:

Post OT - ---------:> kosmos