Tabelka Word + Dane Excel - Sprytne połączenie

Witam,

Wiem, że trochę odwrotnie, ale mam tabelkę z danymi (4 kolumny, 150wierszy) w Excelu i tabelkę zaprojektowaną w Wordzie(15 okienek), teraz potrzebuje do tabelki w Wordzie przerzucić sprytnie dane z Excela - 150 pozycji każda ma 4 kolumny informacji, które chce przekopiować do tabelki(karty informacyjnej) w Wordzie do poszczególnych “okienek” tabelki

Jak to sprytnie zrobić żeby nie robić tego metodą Copiego Pasta? Jest na to jakaś formułka?

Nie wiem jaką wersję Office’a posiadasz ale w wersji 2010 wystarczy zaznaczyć dane w Excel’u i skopiować (ctrl+c) i wkleić do Word’a. Nie trzeba nawet tworzyć wcześniej tabeli w Word’zie. Samo wklejenie powoduje utworzenie tabeli.

tak ale chodzi o to ze tabelka w excelu i wordzie jest całkiem inna, i kopiuj wklej nie widzi mi się bo to jest 150 kart (na każdej przekleić 4 kolumny informacji), a ja szukam czegoś z automatu.

Dodane 27.09.2011 (Wt) 14:57

Chodzi o to infomracje z tabelki poniżej drukują na karcie, każda nowa strona druku to nowy nr zapasu.

obrazek pomocniczy: :razz:

nie znam sie ale może coś pokombinować z makro?

“nie znam sie ale” posta se mogę nabić :slight_smile:

http://office.microsoft.com/pl-pl/excel … 03760.aspx