Witam. Opiszę sytuację krótka i zwięźle.
13.06.2012 Kupiłem tableta toshiba at100. nastepnego dnia udałem się do sklepu gdzie kupiłem tableta i oddałem go do reklamacji z powodu obecności jakiś białych paproszków między ekranem dotykowym a wyświetlaczem (3 lub więcej niewielkich białych paproszków.). nastepnego dnia tablet zostaje wysłany do serwisu Toshiby Pcfactory i dostają go 19.06.2012.
Moje pytanie jest nastepujące:
Czy dobrze zrobiłem oddając tablet do naprawy gwarancyjnej?
Czy na pewno uwzględnią wadę produktu i naprawią mi go?
Dodam jeszcze Że tablet miał jakby odstającą lekko obudowę z dołu, i używałem go tylko na biurku więc nie wiem jak te paproszki się tam dostały.
Pozdrawiam.
– Dodane 22.06.2012 (Pt) 19:24 –
@ref proszę o pomoc