Tablet toshiba at100 - Kurz pod ekranem


(Sokcio) #1

Witam. Opiszę sytuację krótka i zwięźle.

13.06.2012 Kupiłem tableta toshiba at100. nastepnego dnia udałem się do sklepu gdzie kupiłem tableta i oddałem go do reklamacji z powodu obecności jakiś białych paproszków między ekranem dotykowym a wyświetlaczem (3 lub więcej niewielkich białych paproszków.). nastepnego dnia tablet zostaje wysłany do serwisu Toshiby Pcfactory i dostają go 19.06.2012.

Moje pytanie jest nastepujące:

Czy dobrze zrobiłem oddając tablet do naprawy gwarancyjnej?

Czy na pewno uwzględnią wadę produktu i naprawią mi go?

Dodam jeszcze Że tablet miał jakby odstającą lekko obudowę z dołu, i używałem go tylko na biurku więc nie wiem jak te paproszki się tam dostały.

Pozdrawiam.

-- Dodane 22.06.2012 (Pt) 19:24 --

@ref proszę o pomoc


(system) #2

Dobrze zrobiłeś, najprawdopodobniej to nie była twoja wina.


(Sokcio) #3

czy takie usterki naprawiane sa w ramach gwarancji?