Tablet z Orange nie doszedł a mówią że doszedł. Co robić?

Witam. Mam dość dziwną sytuacje. Ponad 2 miesiące temu mój własny Tata zamówił nam do domu nową Neostradę z Tabletem. Nie było go długo więc napisaliśmy do nich. Kilka dni temu przyszło pismo od jakiejś Pani z Orange iż: We wszczętym przez nich postępowaniu doszli iż kurier DPD dnia 10 maja dostarczył tablet z Potwierdzeniem Odbioru.

A tabletu jak nie było, tak nie ma. Podczas pisania/dzwonienia mówią: sprawdzimy to. A potem znowu że Tablet został dostarczony. Dziękujemy…  Czy lecą sobie w kulki czy to firma kurierska zawiniła? Jak to sprawdzić i się tym zająć bo już pomysłów brakuje…

Cześć,

 

Masz może numer przesyłki? Na stronie DPD możesz sprawdzić jej  status.

 

Pozdrawiam,

jakubgross

Albo niech sprawdzą przez kogo był odebrany-w końcu prży odbiorze paczki zawsze trzeba się podpisać. W ogóle strasznie długo czekaliście.

Sprawdzić numer listu przewozowego, jeśli jest tam dostarczony - reklamować w DPD, jeśli niedostarczony - reklamować w Orange(musiał być odesłany)

Poza tym, zapytałbym sąsiadów czy kurier nie zostawił u nich paczki dla Ciebie, często jest tak że kurier chce zaoszczędzić na czasie i zostawia paczki byle gdzie.

Jak się okazuje błąd jest jeszcze większy. Pismo które przysłali dotyczyło tabletu z poprzedniej umowy który dotarł 10 maja 2013 roku. Potem dali nam nową umowę w której pisze Tablet Funtab 10.1 za złotówkę. Mimo reklamacji odpowiedzieli że Tablet się nie należy bo już jeden dostaliśmy do umowy (podobno tej samej mimo że jest jednak już nowa, z nowym routerem i wszystkim). Nie rozumiem ich rozumowania. Podobno ten Tablet w ogóle nie został nawet wysłany… Stary szedł 2 miesiące, nowego w ogóle nie ma… Zamierzamy iść z umową do punktu orange  i niech to wyjaśnią…

Napisz do nas poprzez http://pomoc.orange.pl. Wyjaśnimy sprawę.