Tapety - jak zrobić obraz przeźroczystym?

Bardzo proszę :slight_smile: o podpowiedzenie mi, gdzie i jak można uzyskać obraz z takim efektem przeźroczystości:

ad367.jpg

Próbowałam :frowning: już chyba wszystkiego w Corelu photo-paint, tj. wtapiałam obraz i rozmyło tylko brzegi, natomiast na pasku narzędzi “przeźroczystość” takiego efektu nijak mi się nie udaje zrobić. :frowning:

Chyba, że w corelu w ogóle sie nie da… :?

Czytałam też wcześniej to, co tutaj jest o tapetach i nic nie znalazłam, jeżeli coś gdzieś jest, to bardzo proszę tylko o wskazanie, tak właściwie, to ja jestem taki troche początkujący grafik… :oops:

Dzięki. :slight_smile:

Ustaw odpowiednie krycie na warstwach :shock:

:oops: :oops: :oops: sorry :oops: ale tak trochę bardziej łopatologicznie mogłabym prosić… :?

mam taki poradnik “corel ph-p od a do z” i z nim się uczę, ale “krycia” i “warstw” to tam nie ma :frowning: :oops: :? co należy włączyć-ustawić…?

no może masz po angielsku to będzie w layer i opacity

z angielskim nie mam problemu (ale i tak program mam po polsku) po prostu nie widzę nic w corelu, co mogłabym do tego wykorzystać :frowning: . więc albo nie ma tego w photo-paint, albo sie przede mną skutecznie ukrywa… :? :frowning:

Zobacz tutaj. Po prawej stronie są tam “obiekty” i u mnie obiekt 3 ma przeźroczystość 42%, tak dla przykładu. Musisz kliknąć obok cyfry, przeważnie jest to 100% w ten mały prostokącik obok 100% i pokaże Ci się suwak i tam przesuwasz według upodobania. Ja używam Corel Photo Paint 9.

3f4f8c5a33c53160m.jpg :slight_smile:

:mrgreen: :smiley: Dzięki! !!

A tak na marginesie, to w tym corelu chyba nie da sie zrobić animowanych błyszczących napisów, albo cos takiego jak ma pod swoim postem s-y-l-w-a-n (dwa pietra wyżej)? Bo wyczytałam na forum, że to musi być ImageReady. :? A jak próbowałam zrobic animowane obrazki to z kolei nie widziałam tam regulacji do ustawienia czasu wyświetlania, tylko obrazki leciały jak pershing.

:smiley: