Targi IT 2012
Impreza Targi IT 2012 dla środowiska akademickiego odbędzie się w hali namiotowej przyległej do budynku Wydziału Informatyki.
Agenda:
10:00 - rozpoczęcie targów
10:30 - 11:00 - Wykład: Jak prawidłowo obrać cel w karierze, biznesie i życiu osobistym
11:00 - 13:00 - prezentacje firm i kół naukowych - sala 215
10:30 - 13:30 - Sprint Programistyczny - sala 100 & 129
14:00 - zakończenie Targów IT 2012 na Wydziale Informatyki
Wydział Informatyki
Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
ul. Żołnierska 49
71-210 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
Podczas sesji plenarnej rozpoczynającej się krótkim wykładem wystawcy biorący udział w targach będą przedstawiać warunki pracy w firmie.
Równolegle odbywać się będzie Sprint Programistyczny, do którego zadania przygotują firmy uczestniczące w Targach, a sportowych emocji dostarczy turniej Piłkarzyków.
Szczegółowe informacje: http://www.targipracy.it
Targi IT Expert
Targi IT Expert to impreza skierowana do freelancerów, pracowników kontraktowych oraz osób z kilkuletnim doświadczeniem, pracujących w firmach w branży IT. W programie: wykłady, prezentacje firm, możliwość poznania aktualnych trendów na rynku pracy.
Agenda:
16:30 - 17:00 - Rejestracja i posiłek regeneracyjny
17:00 - 17:30 - Wykład: Jak negocjować warunki płacowe
17:30 - 18:00 - Prezentacja firmy Atos IT Services Sp. z o.o.
18:00 - 18:30 - Przerwa kawowa
18:30 - 19:30 - Prezentacje Sponsorów i partnerów:
19:30 - 20:00 - Przerwa regeneracyjna
20:00 - 20:30 - Wykład: Jak prawidłowo zaprezentować się na rozmowie rekrutacyjnej
20:30 - 20:40 - Zakończenie, rozstrzygnięcie konkursów, losowanie nagród
Targi IT Expert to możliwość poznania czołowych firm sektora IT w Polsce oraz firm międzynarodowych, a także osobistego kontaktu z pracownikami firm.
Cała impreza odbędzie się w Hotelu Radisson BLU już 18 kwietnia 2012 roku od godziny 16:30.
Szczegółowe informacje: http://www.targipracy.it
Hotel Radisson BLU
Plac Rodła 10
70-419 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji uczestników.