[TD-8901G] Zablokowany dostęp do panelu administracyjnego

Witam!

Posiadam router TP-LINK’a TD-8901G poprzez który łączę się z Neostradą i udostępniam internet przez WiFi i na 2 komputery podłączone kablem. Wszystko działało OK do czasu ostatniego 8 godzinnego zaniku zasilania w naszej miejscowości. Próbując się zalogować do routera przez domyślne konto admin wywala mnie do logowania, tak jakby konta nie było. Podejrzewam, że spowodowane jest to albo właśnie brakiem zasilania i uszkodzeniem routera lub działaniem osób trzecich, które mając nadmiar wolnego czasu przeskanowały akurat moją pulę IP i włamały się do routera zmieniając ustawienia kont (wiem, że jest to możliwe ponieważ przez pewien czas w ten sposób sprawdzałem routery Edimaxu, które są szczególnie podatne na takie ataki). I tu pojawia się moja prośba. Wie ktoś jak zresetować router do ustawień fabrycznych bez dostępu do panelu administracji nim? Próbowałem odłączyć zasilanie i użyć przycisku reset na tylnej części, jednakże to powodowało restart z aktualnymi ustawieniami a nie reset. W routerze wgrany jest najnowszy firmware (aktualizacja 2 miesiące temu bodajże). Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

zrestartuj router do ustawien fabrycznych na routerze zazwyczaj jest to przytrzymanie guzika okolo 10 sekund w instrukcji powinno byc opisane jak to zrobic

Nie działa reset przyciskiem to wrzuć zapytanie również tam: http://forum.tp-link.pl/forumdisplay.php?fid=5

Dobra, udało się go mi jakoś zresetować do fabrycznych. Przycisk trzeba trzymać dosyć długo, a w związku z tym, że nie posiadam instrukcji (czytaj: karton jest “gdzieś”) nie mogłem wyczytać jak to dokładnie wygląda. Dzięki za fatygę. Można zamknąć.