TD-W8901G zrywanie połączenia?


(Danusia542) #1

Witam

Mam internet od Orange ( dno totalne ) oraz router fimr TP-LINK a mianowicie jest to model TD-W8901G.Nie wiem czy tak powinno być ale dioda od internetu oraz WAN miga inne power,adsl czy wlan poprostu się świecą nie wiem czy tak powinnobyć.Drugim moim problemem jest monotonne zrywanie sieci nieraz jest to kwestia 10 sekund w ciągu dnia a dzisiaj odbyło się to aż 6 razy.Jest to krótki okres czasu ale ja potrzebuję stałe łącze 24/7 bo za takie płacę,dzwoniłem do nich kilka razy jacyś technicy sprawdzali linie niby wszystko w porządku u nich.

Czy ja jest to wina ich? a może mojej karty sieciowej?


(dark__jedi) #2

Zmień kanał transmisji na inny niż fabryczny albo inny niż AUTO. Być może router jest zakłócany przez otoczenie.


(Danusia542) #3

mógł byś powiedzieć jak tego dokonać?nie musisz krok po kroku tylko po części.


(Sebenicz) #4

Przydałyby się parametry linii. Do tego warto przyjrzeć się połączeniu gniazdko - router, bo tu mogą być duże straty sygnału.


(Danusia542) #5

Ludzie mówcie do mniej bardziej zrozumiale ;p


(roobal) #6

Co tu jest niezrozumiałego?

To znaczy, na przykład zrzut ekranu ze statusu routera lub statusu linii/łącza adsl, logi z routera itp. Daj przy okazji zrzut z ustawień WAN i LAN oraz Wireless, bo może tracisz łączność z routerem, a nie z internetem.

To znaczy sprawdzić czy kable nie są uszkodzone, gniazdko nie jest wyrwane i/lub dobrze zamontowane.


(Danusia542) #7

image.png

image.png

image.png

image.png


(Sebenicz) #8

Spójrz na drugi obrazek. Virtual Circuit przestaw na PVC4 i zmień na Deactivated.

Jest sporo błędów CRC a to wskazuje, że linia jest "zaśmiecona" błędami. Przejrzyj swoją instalację. Na jak długim kablu, jest podłączony router?


(Danusia542) #9

kilka metrów około 5 od korytarza do pokoju

@up

zrobiłem tak jak kazales teraz to wg nie dzialal internet ;p


(thommy181) #10

Po pierwsze to wymieniłbym kabel łączący gniazdo operatora z modemem. Jeżeli masz linię telefoniczną sprawdź czy masz zamontowane dobrze mikrofiltry. Czy jeśli wprowadzałeś zmiany w routerze tak jak ci pisali wyżej koledzy to uruchamiałeś ponownie router oraz komputery, które są podłączone do sieci.