TeamViewer 9 - problem z dostępem do niektórych funkcji


(Wszechstronny) #1

Używam TeamViewer od dawna, wersja darmowa, jednak od wersji 9 mam problem, którego przyczyny nie jestem w stanie znaleźć.

Problem objawia się tym, że gdy chce na zdalnym komputerze przejżeć dziennik zdarzeń, to po otwarciu dziennika nie jestem w stanie w nim nic zrobić, tracę władzę w myszaku. Nie działa klikanie, nie mogę zamknąc okna.

 

Co jest grane? SPotkał się ktoś z tym problemem?

 

U siebie mam wersję portable a na zdalnym była i portable i TeamViewerQS_pl jednoplikowa - klient.

 

W tle na zdalnym komputerze działa Skype oraz Tlen.

 

 

Edit

 

Znalazłem rozwiązanie i przyczynę. Rozwiązaniem jest nieużywanie wersji portable TeamViewer lecz wersji pełnej, jesli ktoś nie chce instalować to musi po prostu za każdym razem wybierać, że chce tylko uruchomić, a przyczyną jest właśnie wersja portable, która stwarza mase problemów. Co dziwne wersja ta pochodzi z oficjalnej strony producenta. Szkoda, że tyle czasu straciłem na użeraniu się z tą wersją gdyż problemy były cięzkie do zdiagnozowania i jednoznacznego stwierdzenia, że przyczyna leży w wersji portable.